Názory k článku Tablet nebo mobil využívá u televize méně než polovina lidí, zjistil výzkum

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 10. 2014 23:21

    bez přezdívky

    Někde jsem četl výzkum, že přes 50% lidí stejně nakupuje podle akčních letáků, tak se inzerenti musí nějak uchlácholit, že i drahé inzerování v celoplošných online médiích je hrozně moc důležité. Celkem by mě zajímalo, co je efektivnější a více výnosné, zda kampaň v televizi a nebo akční nabídka na první straně letáku?

  • 16. 10. 2014 20:01

    Pamětník

    Jak je vědecky i prakticky zjištěno, dvě a více nezávislých věcí dokáže dělat jen žena. Mužům je tato dovednost odepřena. I jinak pochybuji o pravdivosti výzkumu. Pokud člověk vnímá 80% informací o světě kolem něj zrakem, pokud by najednou efektivně sledoval TV a mobil/tablet/NB a pod., jeho mozek by dostával prostřednictvím zraku až 160% informací a to odporuje matematickým zákonům.

    Chápu ale, že tento výsledek výzkumu nahrává těm, kteří ubezpečují inzerenty, jak jsou jejich peníze za reklamu efektivně vynakládány. Věřím podprahovým vlivům, ale pochybuji o tom, že 30% TV diváků po shlédnutí reklamy se vrhá na internet, zjistit si více o čemkoliv, co si hned následně koupí. :-))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).