Tuto službu pro provozovatele eshopů, chápu jako nutné zlo. Nemělo by šanci na používání, za předpokladu žádného, či malého množství falešných objednávek, či objednávek, které nikdo nepřevezme. Chyba je v podvědomí lidí, kteří si myslí, že beztrestně mohou objednávat zboží do nekonečna, další faktor je konkurence, která ráda testuje tímto způsobem aktivitu, dobu dodání atd. Vliv pošty na doručení je pravda i mýtus, nepochybně je co zlepšovat. Ideální je nechat si naprogramovat funkci v eshopu, který IP adresy a další data, hlídá a odhalí případné nepoctivce.
Heh, fajn, objednam si, prevezmu, pekne rozbalim (rozskubu obal na cm cverecky) a nasledne, naprosto v souladu se zakonem poslu zpet.
Pravda, bude me to stat to kilco zapostovne, ale aspon budu mit radost. A prodejce jiste take, jelikoz obal neni soucasti vyrobku, nema ani zadny pravni narok za jeho nevraceni (respektive vrace ve stavu "rozkouskovanem") snizit navracenou castku.
Nasledne jeste prodejce zazaluju o urok z prodleni (a naklady rizeni), jelikoz takovych, kteri vraci $ neprodlene dle zakona take moc neni.
---
JEDINY zpusob = byt solidnim prodejcem, neokecavat zbozi "skladem", viz nedavne diskuse tady na lupe, kdy se tu nekdo moci mermo snazil obhajovat, ze "skladem" je totez jako "skladem u dodavatele" a ze se "neda zjistit hned ze to uz neni".
Jiste ze se kazdemu prodejci pravdepodobne sem tam stane, ze mu nekdo nejakou zasilku neprevezme. To je preci normalni ne ? Zemedelcovi se taky treba neurodi a taky musel nakoupit osivo.
Tohle jsou fakt kecy. Za celou dobu jsem nikdy nikoho nepodvedl, vždy zákazníka telefonicky kontaktuji, vždy se domlouvám na termínu dodání. Po odeslání zboží posílám e-mail s číslem balíku. Stejně zákazník nepřevezme, protože si údajně nic neobjednal. Výpis z pošty ukazuje 3x dodání a 3x odmítnutí. Volám mu, píšu a nic. Výsledek je ten, že 10-14 dní mi lítá zboží po republice, poštovné v háji a nakonec zboží zpět na skladě? Na 99% věřím, že to nebyl žert, ten zákazník se na to prostě jednoduše vykašlal. Proto takový registr vítám.
Stane se, že někdo nevyzvedne, ale napíše, zavolá a omluví se. Není problém, pošlu znova nebo zruším. V ČR není slušnost. Bohužel na obou stranách, čest vyjimkám ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).