A proč čekáte, než pro vás začne někdo něco dělat? Proč to neuděláte sami? Můžete takové zákazníky při příští objednávce ignorovat, zrušit jim registraci apod... Na to není potřeba registr... Člověk může zásilku nevyzvednout z nějakého důvodu jen jednou a nikdy víc už to neudělat, a co potom? Potom bude zabanovaný na více eshopech za jednu chybu. A půjde kam? No přeci ke konkurenci, která v registru není... A vy přijdete o jeho peníze...
Já osobně vznik takového registru vřele vítám.Nevyzvednuté zásilky jsou v mém případě na dením pořádku a již několikrát,hlavně u nevyzvednutí dražšího zboží,mi způsobyly nemalé problémy.Je zcela běžné že zákazníka kontaktuji mailem,telefonicky,poštou,vyhodím,další zbytečně a nic se neděje.Takové bych tam klidně dával hned.Myslím že podstata je tady a ne tam rvát hned každého.Konečně pro nás někdo začal něco dělat :-).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).