Vlákno názorů k článku Weblog marketing od Ondra - Preji pekny den. Tema mne zaujalo. Musim priznat,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 3. 2005 17:19

    Ondra (neregistrovaný)
    Preji pekny den. Tema mne zaujalo. Musim priznat, ze to bylo spise nakousnuti, ale i za nej diky. Muzete to trosicku rozvest? Jak si predstavujete, ze by se weblog jako marketing dal pro komercni firmu pouzit? Mam urcity pohled, ale zajimal by mne ten vas. Mate na mysli neco, co dela treba Jakob Nielsen? (www.useit.com -> www.nngroup.com)

    Diky.
  • 22. 6. 2003 11:24

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Sova v síti je původně emailový ezin, ke kterému byl později přidán weblog a několik anglických sekcí. Weblog Sovy v síti je tedy čistý weblog, ale *celá* Sova v síti je všechno možné. V TopListu je měřena celá česká část dohromady, a proto není v zařazena v kategorii weblogů. The Guardian (ne že bych chtěl srovnávat) nebo DigiWeb také nejsou weblogy, byť své weblogy mají jako více méně samostatnou sekci.

    Slovem marketing se na Internetu zpravidla rozumí (zjednodušeně) strategie i taktika přivádění návštěvníků na webové stránky, kde je na ně dále působeno v souladu s obchodními cíly marketéra. V širší smyslu je to pak komunikace tržního subjektu s potanciálními zákazníky a obchodními partnery.

    Odborně specializovaný weblog plní v rámci Internetového marketingu hned několik funkcí současně. Prezentuje obsah, který čtenářům ukazuje, co vydavatel zná a umí. V tom funguje podobně, jako normální web a plní v podstatě roli PR média.

    Tím, že ten obsah generuje pravidelně ve značném objemu, stává se významnou součástí marketingu založeného na vyhledavačích (search engin marketing), pro který je velké množství často aktualizovaného obsahu klíčové. Téměř samovolně ale dochází i k výměně odkazů s jinými subjekty, což je opět jedna z taktik internetového marketingu. Vyvolává u cílové skupiny četné reakce a slouží tedy i jako průzkum trhu a tak by se dalo ještě chvíli pokračovat.

    Nejste sám, kdo v článku žádný marketing nepostřehl, což je na jednu stranu dobře, protože se skutečně jedná o marketing velmi nevtíravý, neagresivní, o to však účinnější. Na druhou stranu je však škoda, že se mi to nepodařilo dobře vysvětlit. Asi je to téma na takto krátký článek příliš rozsáhlé. Vaše otázky mi v každém případě pomáhají pochopit, co jsem napsal špatně, takže vám za ně děkuji.
  • 22. 6. 2003 7:17

    ludek (neregistrovaný)
    A co je tedy sova v siti, kdyz M.P. vsude mozne hovori jako o weblogu, ale na svych strankach pise ze je to webzin [nebo e-zin, uz nevim] - a sam vyradi sovu ze seznamu blogu v toplistu a prihlasi ji do kategorie "webziny" ???

    Ps: opravdu by mne zajimalo - PROC je tento clanek nazvan WEBLOG MARKETING, kdyz v nem o marketingu neni nic podstatneho ??? Lepe receno, co je to teda, podle autora, weblog marketing ?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).