Vlákno názorů k článku Weblogy mají zlaté dno jen pro někoho od elpa - Pozor panove, neplete si marketing a reklamu, to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 11. 2003 20:17

    elpa (neregistrovaný)
    Pozor panove, neplete si marketing a reklamu, to je neco uplne odlisneho. Reklama je nabidka zbozi/sluzeb, mozna manipulace s potencialnim zakaznikem s cilem presvedcit ho nakoupit zbozi/sluzby ode me. Marketing je ZJISTOVANI TRZNICH POTREB/PRILEZITOSTI, analyza a navrh vyuziti zjistenych prilezitosti pro vytvoreni zisku. Reklama tedy prichazi ke slovu az po marketingu a je jeho dusledkem, nikoliv synonymem.
  • 5. 11. 2003 19:25

    Marek Prokop (neregistrovaný)

    Pak se ovšem jistě shodneme, že pro tento styl marketingu (já bych ho spíš nazval antimarketingem) se weblogy opravdu vůbec nehodí, neboť:

    Already, companies that speak in the language of the pitch, the dog-and-pony show, are no longer speaking to anyone.

    (The Cluetrain Manifesto, teze 16.)

    Ostatně právě weblogy v kombinaci s vyhledavači přispívají vydatnou měrou k tomu, že již platí i 12. teze Cluetrain manifesto:

    There are no secrets. The networked market knows more than companies do about their own products. And whether the news is good or bad, they tell everyone.

  • 5. 11. 2003 18:39

    Leo (neregistrovaný)
    "Jde o to, že něco umí a potřeboval to někomu sdělit. Není ale právě to podstatou marketingu?"

    Neni, podstatou reklamy a marketingu je zatajit ze neumim nic, spatne vlastnosti vyzadavat za klady, a jeste to prodat jako uzasnou novinku o kterou se lidi poperou :-) Leo
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).