Vlákno názorů k článku Webové hry díl 2.: z čeho a jak žijí od xdrm - Travian se na slusne urovni neda hrat bez...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2009 9:50

    xdrm (neregistrovaný)
    Travian se na slusne urovni neda hrat bez placeni. Hraci kteri se plati ziskavaji rychleji suroviny a mohou s nimi rychleji obchodovat. Neplatici hraci jsou rychle zniceni. Zde je platebni model dobre vymyslen a je zajimave, ze to tolik hracu akceptuje.

    Divokekmeny.cz se chlubi tim, ze platici hraci nemaji v hrani ekonomicke vyhody, jen maji pohodlnejsi ovladani hry. Bohuzel pro free hrace DK nemaji tak dobrou hratelnost jako travian.
  • 7. 1. 2009 10:12

    Petr Rychlý (neregistrovaný)
    Dobře to má vyřešené s placením http://www.footballarena.org mimochodem také český manager. Za platbu 400,- za rok získáte navíc jen statistiky atp. Žádnou herní výhodu.
  • 7. 1. 2009 11:34

    N/A (neregistrovaný)
    k přežití v Travianu je kromě pořízení si výhod nezbytné i prakticky non-stop hraní. tím jednak dokážete reagovat na noční útoky, jednak dokážete prakticky neustále rozvíjet vesnice. a napadat méně připravené soupeře.

    ideální pro nudící se studenty na kolejích, méně ideální pro člověka, který si chce dvakrát týdně na dvě hodinky odpočinout od všedních starostí.

    mimochodem, Travian má (lépe řečeno měl, aktuální stav neznám) zajímavou vlastnost - jednou denně exportovaný soubor s daty o světě. takže nebyl žádný problém vytvořit aplikace na generování různých statistik, vyhledávání výhodných lokalit (15-croppers), atd. myslím, že to byl od autorů dobrý tah.
  • 7. 1. 2009 14:50

    paranoiq (neregistrovaný)
    od autorů to byl nutný tah, protože kvůli polularitě vzniklo mnoho takových projektů už předtím a herní stránky stránky neúměrně často skenovány roboty. to se částečně vyřešilo zveřejněním mapy světa. ta je však nekompletní a tak si některé další projekty stále sahají pro jiné údaje. například rozmístění bohusových oáz a vesnic
  • 7. 1. 2009 15:03

    qk (neregistrovaný)
    Neni pravda, ze pokud se v travianu neplati bude hrac znicen - mnohem dulezitejsi je byt hodne casto pripojen, umet to a byt clenem aliance, ve ktere to slape. Ale je pravda, ze zaplaceni prinasi velike vyhody.

    Celkem jsem hral travian 4x, nikdy jsem neplatil - z prvnich dvou serveru jsem odesel, kdyz se kolegove z aliance rozhodli prejit na jiny server - na ceskem travianu jsem skoncil v prvni tricitce hracu - na mezinarodnim jsem skoncil kolem 200. mista (ale tam jsem zacinal ve znacne rozehrane hre)

    Nevyhodou Travianu je velka casova narocnost a dlouha doba jednoho veku - ke konci uz toho clovek ma plny zuby...

    Po skonceni veku na poslednim serveru jsem se zarekl, ze uz nikdy nebudu hrat hru, kde se neco deje i kdyz nejsem pripojenej a najednou mam mraky volnyho casu...

    Jinak jak uz bylo receno, dneska leti hry s grafikou

    Proc se provozovatele her nejsou schopni domluvit na vymennym systemu banneru - nepochopim - i kdyz by to bylo min vyhodny nez by si predstavovali, tak by to bylo prinosnejsi nez ted. Reklama na travian je vsude mozne, nase hry musi clovek hledat. Dobrou reklamou je odmena za ziskani "hernich dukatu" za kazdeho noveho hrace...

    Co se tyce financovani her, skalni hraci by jiste uvitali i moznost poslat dobrovolny prispevek nekam na ucet...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).