Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Webovinky 28: virtuální trolové a kontakty na řemeslníky, to jsou nové startupy od Miloš Lenoch - Zdravím, píšu sem jako spoluzakladatel webu http://www.NejRemeslnici.cz Důvod...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 10. 2009 9:49

    Miloš Lenoch
    Zdravím, píšu sem jako spoluzakladatel webu http://www.NejRemeslnici.cz Důvod je ten, že kromě společného tématu s RedBeaconem jsme se strefili i do grafiky pravděpodobně ze stejné fotobanky a neradi bychom, aby nás někdo časem nařknul z kopírování RB. Obdobný komentář jsem přidával hned 16.9. do diskuse na TechCrunch http://bit.ly/8VOO0 Kvůli TC50, RB otevrel 14.9., my jsme k 1.9. přihlásení na česke WebExpo 2009 http://webexpo.cz/souteze/#startup-show

    Ještě bych rád přidal pár poznámek k článku a pohledu na dané téma:
    1. Myslím, ze "evoluce telefonniho seznamu" je podcenění jiné dynamiky systému podobně jako kdybych nazval aukro.cz / eBay.com evolucí inzerátu v novinach.
    2. Naším cílem není další katalog firem, ale chceme uživateli pomoci opdovědět na otázku "Hledáte řemeslníka a z dlouhého seznamu nepoznáte, kdo je dobrý?" - tzn. jiná funkčnost než Zlaté stránky nebo firmy.cz
    3. Není důležité být první (viz Google vs. Altavista nebo Facebook vs MySapace), ale dokázat vyřešit problém. (a ten v Česku dle mého názoru vyřešen není)

    Doufám, že nám budete místo kritiky držet palce a podpoříte nás. Čeká nás ještě hodně práce, ale třeba i vám budeme brzy užiteční.
  • 6. 10. 2009 14:16

    Pavel (R)
    Problém s plynovým kotlem jsem ondyno řešil taky. Po 4 telefonátech na kontakty ze Zlatých stránek jsem vlezl do nejbližší hospody a za 20 minut jsem měl řemeslníka a druhý den opravu (naštěstí to byla jednoduchá oprava - tedy pro něj). Dtto když sháníte automechanika, podlaháře, malíře..., v hospodě seženete nejrychleji, a ještě vám poradí, komu se vyhnout.
  • 6. 10. 2009 11:35

    Petr (neregistrovaný)
    Proč ne, ale se řemeslníky je jiný problém.
    Mě se třeba rozbil plynový kotel a hledal jsem někoho, kdo by mi ho opravil. Jediné co mě za takové situaci zajímá je, za jak rychle může přijet. Někdo říkal 14 dní, někdo týden. Vybral jsem si samozřejmě toho co mohl rychleji. Dokáže takovou situaci řešit váš web? Těžko. Je nesmysl aby utahaný řemeslník každý den někde vyplňoval, že momentální čekací lhůta je u něj 6,5 dne nebo že mu zítra jeden kšeft vypadnul a že může okamžitě.
    Systém mi maximálně řekne s jakým plynařem jsou lidi nejspokojenější, ale to je jednak hodně subjektivní hodnocení a druhak takový řemeslník bude mít nejdelší čekací dobu... A pokud potřebuju řešit havárii tak je pro mě nejdůležitější právě ten čas!
  • 6. 10. 2009 14:33

    Miloš Lenoch
    To je urcite dobry postreh! Sluzbu typu "Pohotovost" sice zatim po pravde neumime, ale mame podobny napad, jak jednoduse (bez vyplnovani na webu) dat systemu vedet, ktery dodavatel je volny ihned... Do detailu bych zatim nerad zabihal ;-)

    Kazdopadne diky za komentar, porad dal sbirame typy problemu, ktere uzivatele a casto i samotni remeslnici resi (napr. nekteri zakaznici i dobre dokoncenou zakazku nezaplati...). Takze i kdyz ne vse budeme umet, ocenime konkretni podnety, jako ten od Vas.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).