Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku WebTop100 2004: české korporátní weby opět propadly od Václav Štrupl - "Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2004 17:52

    Václav Štrupl (neregistrovaný)
    "Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd."

    To tvrzení je pravdivé a já si za ním stojím. Chybí využívání marketingového potenciálu Internetu obecně, což je ve článku zmíněno. Newslettery a funkci doporučení obsahu jsem zvolil záměrně, protože pojem "marketingové nástroje" dobře dokreslují. Do této skupiny samozřejmě patří i další faktory jako registrace v katalozích, indexace stránek vyhledávači, tvaro doménového jména a další.
  • 10. 9. 2004 18:07

    Pavel Trkal (neregistrovaný)
    O, tak to ano, byt v tehle rodine bych asi zduraznil spis to zarazeni ve vyhledavacich a katalozich nez zrovna doporucovani znamemu.
    Mimochodem pro zajimavost: kolikrat jste vy osobne za posledni rok na nejakem korporatnim webu pouzil funkci doporucit znamemu nebo zadal svuj email do newsletteru?
  • 10. 9. 2004 20:44

    Vít Dlouhý (neregistrovaný)
    > Letos je tomu zrovna 10 let co pouzivam temer denne web a mohu rict, ze jsem NIKDY funkci doporucit znamemu nepouzil,

    Vidíte, já ho používám 6 let a tuhle funkci jsem použil už v desítkách případů. Nesuďte dle sebe ostatní.

    (I pokud tuto službu využije 1 návštěvník z 1000, tak to má smysl (po technické stránce je to jednoduché řešení))

    > kdyz uz tak proste URL adresu poslu emailem

    A není to jen důsledek absence této funkce?

  • 10. 9. 2004 16:36

    Pavel Trkal (neregistrovaný)
    Musim souhlasit, ze vytykat webum chybejici "marketingove nastroje" typu prihlasek k newsletteru ci doporuceni znamemu je podle meho hloupost.
    I kdyz chyba je spise zurnalisticka u autora clanku; kdyz ma vyjmenovat hlavni chyby korp. webu, pise "Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd." a v reakci se ukaze, ze zrovna tyhle parametry mely jen 1 bod ;-)
    Letos je tomu zrovna 10 let co pouzivam temer denne web a mohu rict, ze jsem NIKDY funkci doporucit znamemu nepouzil, kdyz uz tak proste URL adresu poslu emailem, zaroven mi vubec nevadi prihlasit se do newsletteru emailem z me adresy, kam maji chodit.
    A co se tyka grafiky - 99,9% smyslu navstev webu je hledani a ziskavani informaci, v principu mi staci jedna HTML stranka s textem, kde si muzu pomoci CTRL+F najit to co me zajima, vetsina kreativnich a hezkych reseni jde bohuzel proti temto 99,9% uzitku...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).