"Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd."
To tvrzení je pravdivé a já si za ním stojím. Chybí využívání marketingového potenciálu Internetu obecně, což je ve článku zmíněno. Newslettery a funkci doporučení obsahu jsem zvolil záměrně, protože pojem "marketingové nástroje" dobře dokreslují. Do této skupiny samozřejmě patří i další faktory jako registrace v katalozích, indexace stránek vyhledávači, tvaro doménového jména a další.
O, tak to ano, byt v tehle rodine bych asi zduraznil spis to zarazeni ve vyhledavacich a katalozich nez zrovna doporucovani znamemu.
Mimochodem pro zajimavost: kolikrat jste vy osobne za posledni rok na nejakem korporatnim webu pouzil funkci doporucit znamemu nebo zadal svuj email do newsletteru?
Musim souhlasit, ze vytykat webum chybejici "marketingove nastroje" typu prihlasek k newsletteru ci doporuceni znamemu je podle meho hloupost.
I kdyz chyba je spise zurnalisticka u autora clanku; kdyz ma vyjmenovat hlavni chyby korp. webu, pise "Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd." a v reakci se ukaze, ze zrovna tyhle parametry mely jen 1 bod ;-)
Letos je tomu zrovna 10 let co pouzivam temer denne web a mohu rict, ze jsem NIKDY funkci doporucit znamemu nepouzil, kdyz uz tak proste URL adresu poslu emailem, zaroven mi vubec nevadi prihlasit se do newsletteru emailem z me adresy, kam maji chodit.
A co se tyka grafiky - 99,9% smyslu navstev webu je hledani a ziskavani informaci, v principu mi staci jedna HTML stranka s textem, kde si muzu pomoci CTRL+F najit to co me zajima, vetsina kreativnich a hezkych reseni jde bohuzel proti temto 99,9% uzitku...