Hlavní navigace

Yahoo: prodej hudby bez DRM za dvojnásobek

24. 7. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Yahoo nyni plánuje začít na Internetu prodávat hudbu bez nepříliš populární DRM ochrany, nicméně podle prvních informací za dvojnásobnou cenu než je v současnosti obvyklé třeba u iTunes s DRM. První vlaštovkou by mohla být skladba A Public Affair populární zpěvačky Jessicy Simpson. Yahoo by jí nabídlo bez DRM za dva americké dolary.

Yahoo nyni plánuje začít na Internetu prodávat hudbu bez nepříliš populární DRM ochrany, nicméně podle prvních informací za dvojnásobnou cenu než je v současnosti obvyklé třeba u iTunes s DRM. První vlaštovkou by mohla být skladba A Public Affair populární zpěvačky Jessicy Simpson. Yahoo by jí nabídlo bez DRM za dva americké dolary.

V současnosti stále probíhají jednání s hudebními distributory. Právě ti mohou plány Yahoo zhatit. Je totiž otázkou, zda-li jim dvojnásobná cena jedné náhrávky vykompenzuje očekávatelný růst jejího dalšího nelegálního kopírování. (Sci-Tech Today)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.