Hlavní navigace

Yahoo propustí až dvě tisícovky lidí

5. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Yahoo! zeštíhlí o dobré dvě tisícovky lidí. Krok důležitý pro budoucnost společnosti, která chce být menší, více zisková a lépe vybavená pro „inovaci jak její zákazníci a průmysl vyžadují“. Taková jsou alespoň slova Scotta Thompsona, výkonného ředitele společnosti. Návrat ke kořenům by měl zahrnovat i to, že se zákazníci a inzerenti dostanou na první místo – paradoxně jde svým způsobem o poněkud protichůdného.

Yahoo! zeštíhlí o dobré dvě tisícovky lidí. Krok důležitý pro budoucnost společnosti, která chce být menší, více zisková a lépe vybavená pro „inovaci jak její zákazníci a průmysl vyžadují“. Taková jsou alespoň slova Scotta Thompsona, výkonného ředitele společnosti. Návrat ke kořenům by měl zahrnovat i to, že se zákazníci a inzerenti dostanou na první místo – paradoxně jde svým způsobem o poněkud protichůdného.

Yahoo je stále silným hráčem, s více než 700 miliony aktivních uživatelů a příjmy hlavně u inzerce. Paradoxně nejvíce propuštěných bude hlavně z produktové divize, která se stará právě o inzertní produkty  (uvádí to New York Times). Dvě tisícovky propuštěných představují zhruba 14% z celkového počtu zaměstnanců a jde o šestou vlnu masivního propouštění u Yahoo! za posledních čtyři roky. a zatím to vypadá, že Yahoo! své problémy stále řeší hlavně omezováním nákladů. Dlouho očekávané změny v podobě inovací a růstu se nekonají. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.