"Autor je bývalým šéfredaktorem serveru Mobil.cz a (rovněž bývalým) spolumajitelem společnosti MobilMedia. V současné době působí jako produktový ředitel serveru Stream.cz a také si píše svůj weblog věnovaný bezdrátovým sítím."
Někdy mi to tak přijde. Stejně jako Nova je to to nejkvalitnější a nejsledovanější, ale kolikrát mi to přijde jako pouhé pozlátko. Ostatně k masové sledovanosti bývám obvykle skeptický, protože opravdu kvalitní díla podle mne moc Oskarů nepobírají, vlastně žádné a ani se o nich příliš nemluví. Naopak. Diváci k nim přistupují spíš s despektem. Já jsem chtěl říct ale něco jiného. Vidíte. Taky příklad. You Tube je dobré, když se chci něco dozvědět, pustit si nějakou písničku nebo film, někdy celý, i když rozstříhaný, většinou jenom ukázky. Ona ta kvalita pořadů taky není zrovna na výši, ale je to zde snadné a rychlé. Pokuď bys ale vážený a milý uživateli, promiň, že ty tykám, chtěl na You Tube vyhledávat kvalitní erotiku, to bych ti příliš nedoporučoval. Pokuď tam je, není kvalitní, dělají si z toho psinu, pokuď ne, jde spíše o pomo. V tomto případě ti navrhuji jít jinam. Ale nejraději pryč od počítače.
Penízky se musí točit, co na tom že z 10 majitelů udělá terno jeden dva (obvykle "otec zakladatel" a ten předposlední) ostatní jen kupují/prodavají zírají.
nemůžu pochopit, čím myslí velká hudební vydavatelství (major labels), když chtějí dát svůj videoklip do "analogové" TV, tak musí stanici platit, řekl bych nemalé částky a sledovanost je často velmi omezena regionálně, přitom z 80% videoklipy fungují jen jako "reklamy" na právě vydávané album, pokud kapely vydávají DVD s klipy, tak prodej tohoto DVD moc neovlivní, zda budou klipy dostupné na YT, řekl bych že spíše naopak, pokud bude mít zákazník možnost klipy shlédnout, (a zjistí, že stojí za to) tak si spíše koupí to DVD, protože technická kvalita videí na YT není opravdu to pravé
to nemluvím o velké fanouškovské základně různých interpretů, kteří "zamořují" YT klipy, kde je jen audio stopa doplněná o jednu nebo více fotografií interpreta, což nemůže být považováno za klip a nehodí se to ani pro normální poslech, jde o takové hudební preview
Patricku, chápu to nutkání srovnávat videojablka a videohrušky, co ale nechápu, proč se to snažíte srovnávat v jedné rovině, kterou navíc blíže nespecifikujete. Jinými slovy, co považujete za onen ÚSPĚCH? Úspěch v návštěvnosti? Popularita? Nebo snad finanční úspěch zakladatelů? Oba projekty jsou v červených číslech, takže slovo úspěch je zde absolutní ironií. Proč ale Google koupil YT a ne Joost je nabíledni: komunita!