"...K výměně došlo po vzájemné dohodě. Připravovali jsme se na ni dlouhodobě..."
Po dohodě s kým? Určitě ne se zákazníky. Jich se totiž UPC nikdy neptá. Výměnu sice plánovali dlouhodobě, ale zákazníky postavili rovnou před hotovou věc takřka ze dne na den. Když se ovšem pana Maliny zeptáte, proč se UPC chová ke svým zákazníkům tak arogantně, tak se rozhořčeně ohradí, že u nich jsou zákazníci na prvním místě.
Ani jsem netušil že noblesní PR podvodník se jmenuje p. Malina (pokud je to tedy on). Pokaždé náhodně spuštěné reklamní okénko UPC dává stoprocentní jistotu že slepě důvěřovat "řečem" PR podvodníka nelze. Netuším kde se tito lidé rodí a jakým způsobem se dostávají na tyto, a podobné funkce ..., jediným předpokladem je zřejmě přemíra drzosti. Rád jsem se občas, i když to nesouvisí s předcházejícím, podíval na "historické" filmy (z jakéhokoliv období)uváděné na prog. CS film. Bez jakékoliv výstrahy se objevilo MGM, a okamžitě se mi přitížilo, takové kraviny ... Jako pův. účastník Karnevalu z plzeňska jsem si alespoň myslel že přechodem na UPC bude člověk ušetřen amatérských video pokusů na regionálním TV ZAK. Omyl, stále se tam objevuje konferenciér p. Jančařík s širokou paletou od vaření, vín, automobilů ..., na svých postech jsou dále "moderárorky" s vadami řeči ... Ano, nemusím to pouštět, proč si ale UPC svévolně mění nabídku pokud účastníci pův. Karnevalu měli sestavu jinou ?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).