cituji:"Zaškrtnutím políčka hlasující souhlasí s tím, aby společnost Internet Info, s. r. o., IČ: 25648071 zpracovávala jeho osobní údaje, které vyplnil v rámci ankety Křišťálová Lupa 2012. Tento souhlas uděluje i, k šíření obchodních sdělení prostřednictvím elektronického kontaktu (např. e-mailové adresy, formou SMS) v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. Souhlas hlasující uděluje na dobu do jeho odvolání, které může kdykoliv provést na adrese marketing@iinfo.cz."
"...Tento souhlas uděluje i, k šíření obchodních sdělení..."
Takže člověk, který chce jen hlasovat, musí vynuceně souhlasit s tím, že mu budou posílat reklamu. Následně pak musí daný souhlas odvolávat,,, Žijeme v době absurdit...
Technicky možná, ale právně nikoliv. Právně, abyste mohl získat odměnu, musíte udělit souhlas se zpracováním dat za účelem soutěže. To by mě nevadilo. Co vadí, je s tímto souhlasem zároveň udělujete druhý souhlas s věcí, která s danou soutěží nesouvisí a tím je zasílání reklam. Správně by na daném formuláři měli existovat dvě "zaškrtávátka" a sice jedno pro souhlas týkající se soutěže a druhé pro souhlas se zasíláním reklamy. Stávající stav soutěžící doslova nutí k něčemu o co primárně nemají zájem. Soutěžící hlasují ne kvůli tomu aby dostávali reklamy, ale aby se zúčastnili soutěže. Nevím jak se k tomuto staví zákon, ale minimálně to není etické... Osobně toto přirovnávám k pasti na důchodce, kteří jezdí na předváděcí akce, co se tváří třeba jako zájezdy po památkách... Ti si také primárně jedou užít historie, ale najednou jim někdo nutí nějaké hrnce. Ano, řeknete, jsou dospělí, tak by měli mí rozum, ale všichni moc dobře víme, že tomu tak není. (Jsou ovlivnitelní skoro stejně jako děti.) Takové chování je prostě minimálně neetické.