Článek jsem přečetl jen rychle, ale pár věcí mě trošku zarazilo. Mám AdSense na svých stránkách od začátku ostrého fungování české verze, trvale mi to dělá denně kolem $12, tak se k tomu cítím trošku povolaný vyjádřit.
podmínka 1: # velké množství originálního textu, který je průběžně doplňován a aktualizován;
Ne, vůbec nejde o množství textu. Je ale potřeba, aby na stránkách byl text u kterého je naděje že na něj někdo 'pověsí' svoji reklamu.
podmínka 2: # není vytvořen jen pro zobrazování reklamy;
To je sporná podmínka, ale rozhodně by měl text přinášet i informace návštěvníkům. Ale nikde není řešeno, že se web nemůže udělat tak aby na něm AdSense dobře fungovalo.
podmínka 3: #je dobře zaindexovaný, minimálně ve vyhledávači Google;
Věta je nesmyslná. Je potřeba aby byl web dobře zaindexován PRÁVĚ v Google. Na ostatních vyhledávačích přece u AdSense vůbec nezáleží.
Ach jo, zase ta pohádka že kdo nemá cool url nemá ve vyhledávači šanci. Pokud nemáte vyloženě šílená URL, tak na tom až tak moc nezáleží. Nějaký ten parametr vůbec nevadí.
Celé je to vytržené z kontextu předtím je napsáno : Ideální web, kde bude AdSense zobrazeno bez problémů a bude generovat největší zisk, by měl splňovat následující podmínky:
Tím se nevylučuje, že AdSense nebude fungovat i na jiných stránkách.
Možná sis měl článek přečíst pořádně a ne jen rychle jak píšesš.
Tady by asi chtělo zdůraznit (i v článku), že bot indexující stránky do vyhledávače Google je jiný než bot indexující pro Google AdSense, takže zaindexování v Google nic neznamená (vycházím z toho, co jsem se kdysi dočetl přímo v helpu k AdSense)
Web by měl být dobře zaindexovaný proto, aby na něj chodili návštěvníci (nepravidelní, protože ti pravidelní si reklamy prohlédli a už moc neklikají). Takže v českých podmínkách není nejdůležitější zaindexování v Google, ale v Seznamu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).