Není zvýšený zájem o "televizor, schopný VYSÍLAT ve formátu 3D" také důsledkem odbornosti prodeje? Možná je to překlep, či přebrept, ale naivita některých kupujících je bezmezná. Zejména, když náš digitalizační lídr slibuje své 3D vysílání snad každým dnem.
Velkou útěchou pro novopečené majitele je ale to, že 3D TV dokáží reprodukovat i 2D obraz a jak si někteří majitelé širokoúhlých obrazovek deformují část pořadů na šišouny jen kvůli tomu, aby měli využitý celý zobrazovač, možná majitelé 3D TV si permanentně zapnou režim 3D zobrazení i pro 2D vysílání. Bůhví jak to všechno je?
ty TV už jsou teď představovány na nových veletrzích, ale předpokládám, že to jsou zatím první verze, takže na lepší verzi za rozumný peníz si ještě chvíli počkáme (jeden ze zádrhelů je např. to, že 3D efekt se projeví jenom z určitého pozorovacího úhlu...)
Ve zprávě hlavně chybí za jaký (jistě neopakovatelně rekordní) týden bylo to číslo zjištěno, takže to (čistě teoreticky) může znamenat i to, že se jich v EW prodalo 20 celkem. Jo, lidi jsou blbí, věří všemu a PRs jsou mocné :-). Totéž samozřejmě platí i o té Alze. Při jejich cenách bych se hódně divil, ale věřit by tomu jistě chtěli :-).
To, že jsou 3D TV předraženy je jasné, vždyť v nich je navíc jen trochu elektroniky. Počítám, že po Vánocích půjdou ceny rapidně dolů. Každé novinky musí výrobce využít ke svým ziskům a pokuď to půjde........
Další voblbovák na kterej neinformovaní opět naletí.... jistě že se ani dnes neví v čem ta 3D technologie a jak vůbec pojede. Ono určitě bude jinak a jistě příjdou TV na které se bude dát koukat i bez těch pitomých brílí. Já bych do toho teda dnes nešel :-) taky že jsem nešel.
Také si myslím, že drtivou většinu prodaných 3D televizí mají na svědomí neodborní prodejci a zákazníci laici. Prostě vidí novinku a hned ji musí mít aniž by věděli, co kupují. V elektronických a tištěných médiích se na ně logo 3D hrne denodenně a tak je tam reklamní masírka pohltila :-)