Hlavní navigace

Názory k článku Zajímavá možnost pro online vydavatele: RTB a spojování do konsorcií

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 12. 2012 9:49

    Kevin (neregistrovaný) ---.mafra.cz

    Nikdy mě nepřestanou bavit systémy, co se snaží zpeněžit "nevyprodaný reklamní prostor". Pokaždé je to stejné. Web si prodá svůj prostor a zbytek poskytne "něčemu" co zpeněží jeho nevyprodaný reklamní prostor.
    Někdy by mě zajímalo zda se někdo zamýšlel nad myšlenkou, že obchodní politika přenechaná systému co bude prodávat jeho nevyprodaný prostor ovlivní celý reklamní prostor na tom médiu tedy včetně cen.
    Je to stejné jako kdyby třeba Auto Škoda nabízela svoje skladové vozy v aukci. Jsou přeci nevyprodané, tak o co jde. Co by se asi stalo, prodej v aukci by začal podtrhávat standardní prodejní kanály.

  • 17. 12. 2012 21:55

    xxx (neregistrovaný) ---.sta.ji.cz

    To je už starší věc a chystá se to i v čechách, českou firmou a kupodivu už puštěné v polsku - český Iinternet Billboard něco takového pouští pod jménem ibillboard(.com). RTB je komplikovanější (protože to není klasický reklamní systém) ale jde zjednodušeně o automatizovanou monetarizaci reklamních ploch, chcete-li návštěvnosti.