Vlákno názorů k článku Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá od Dan - Mě pobavila tahle věta: "Neodhadli jsme dostatečně zájem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2007 10:16

    Dan (neregistrovaný)
    Mě pobavila tahle věta: "Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb"

    Neodhadli dostatečně to že Karneval na klienty už 2 měsíce sral a nebral telefony a ted všichni volají na nového majitele že jim nefungují služby!!! jaký zájem o jejich nové služby, haha ...

    Na druhou stranu musím říct že když jsem si "vystál" na lince frontu od čísla 149!!! tak mi technik pomohl a konečne po měsíci mi opět vše funguje :-) (dokonce se mi přerušilo po 5 minutách hovoru s ním spojení a ochotně zavolal zpět!)
  • 11. 9. 2007 18:35

    Worm

    Ještě před fúzí infolinka Karnevalu taky moc nestíhala, takže nechápu, jak mohla tato situace UPC překvapit.

    Amatérský přístup dokazuje i současný obsah na adrese karneval.cz, přičemž stránky UPC klienty bývalého Karnevalu zcela ignorují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).