Hlavní navigace

Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá

Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna…
Jiří Macich ml. 11. 9. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna k lepšímu by prý měla nastat až během října či dokonce listopadu, protože to bude instalována nová telefonní centrála. (Tisková zpráva)