narazil jsem na toto téma náhodou... když sem marně hledal nějakou free zákaznickou linku UPC...jelikož jsem si kdysi dávno objednal karneval a ted ho chci zrušit. Nevim ani zda mám platit víc. Nic mi nepřišlo!!!!!! Jsem timto přístupem maximálně znechucen!
Ani dopis o tom, že Karneval bude UPC. Koukam na jejich stránky a tam je cena 490Kč za nejlevněší připojení...a já do dnes posílam 475Kč jak bylo původně u Karnevalu. Budu mít jiného poskytovatele a zaboha se nemůžu doklikat k nějakému telefonu abych požádal o zrušení. A jak jsem se tu dočetl tak ještě budu platit za to že jim volam.
Uplně absurdní mi přijde, že pokud má někdo problém...tak musí zaplatit stovky korun za hovor, který se nakonec ani neuskuteční.... neni tohle protiprávní? Pokud je to problém z jejich strany tak Vy ještě platíte aby byl vyřešen?!!!!
Jak to tak vidim opravdu se budu muset vydat k nim do sídla...ačkoliv jsem z Plzně. Tohle je opravdu minimálně na zvěřejnění do medií...
Opravdu jsem namáhavě hledal na stránkách této úžasné firmy UPC jakýkoliv odkaz na kontakt... kde, pokud ho najdete budete odkázaní na jakési FAQ a nebo kontaktní formulář....
což je uplná debilita!
Našel jsem náhodně p. LUPU, který sebral nespokojené příspěvky uživatelů UPC.
Chtěl jsem se vlastně poradit, jak se zkontaktovat s UPC, který mi odpojil mail.
A napada me, že asi jedine navštěvou v jejich sídle?
Ale nevím, na druhé straně, co by to se mnou udělalo, poslední mail, který jsem jim poslal, obsahoval již i slova, která jsem v životě nepoložil na papír: PRDEL a NASRANEJ...
Nedala by se jim nějak odebrat licence?
Smrk
UPC tvrdi, ze neodhadla zajem o sluzby, zajimave je, ze objadnavkova linka funguje...spis neodhadli pocet lidi, ktery maji problemy se sluzbami nebo chteji sluzbu ukoncit. A nebo ne neodhadla, ale s takovymi lidmi nema zajem komunikovat.. Ja jsem mela takovou skoro pulrocni zkusenost, po ktere mi prisel omluvny email s 10%slevou na rok jako omluva po te, co jsem provolala penez ani nemluve, aniz bych se nekam dovolala a poslala doporucene stiznosti, takze mi ani nevrati nahradu skody a to rozcileni pro volani na jejich linku. Bohuzel musim konstatovat, ze bydlime v panelaku a jako novi najemnici jsme zjistili, ze jedina moznost mit TV je pre UPC,jelikoz si natahli pred x lety jeste jako Karneval Media kabely v celem panelaku(nejen nasem)a ted nezbyva i bohuzel duchodcum platit jim za zakladni programy 200,-/mesic. Resil by to satelit, jenze shodnete se v druzstve a predelavejte zase kabely v panelu...v kazdem byte.. take by sel satelit, ale bohuzel bydlime vprizemi a dlouho by nevydrzel lakani nejakeho zlodeje..co s tim????to je pech...
se všemi názory na nekvalitní a hlavně neprofesionální služby společnosti UPC souhlasím a mohu pouze jen doplnit, že podobné zkušenosti mám také. Od září píši na jejich e-mail kontaktního centra a ze strany UPC není vůbec žádná vůlě něco řešit. Je pro ně snazší mlčet a nechat nás, zákazníky, navíc zákazníky kteří si společnost UPC nevybrali dobrovolně (byl jsem u Karnevalu), psát a zbytečně volal na jejich placenou info linku, kde to nikdo nezvedá. Naposledy včera jsem psal další e-mail na UPC - nefunguje HBO, HBO2, další programy digitální televize není možné sledovat z důvodů nízké kvality signálu, set tob box také zlobí. Kromě automatického potvrzení o přijetí e-mailu se ze strany UPC ničeho nedočkáte. Dnes 19.11.2007 (přesně měsíc od mnou poslané stížnosti na UPC) a zřejmě na základě včerejšího dalšího e-mailu, jsem nestihl přijmout telefonní hovor na mém mobilu. Ozvalo se pouze jedno zazvonění a než jsem stačil mobil vzít do ruky, volání skočilo. Po zavolání na číslo jsem zjistil, že jsem se dovolal na zákaznické centrum UPC a opět klasické schéma komunuikace. Vypadá to tak, že si někdo mohl udělat čárku za splnění kontaktu se zákazníkem, který samozřejmě nebral hovor. Super přístup, už mě snad ani víc namíchnout tahle firma nemůže.
Po přechodu od Karnevalu pod UPC jsem jako zákazník nebyl nijak informován o této situaci, nebylo mi sděleno, jaké změny (pokud byly) jsou realizovány, kam a na jaké číslo účtu mám posílat peníze za služby. V okamžiku, kdy služby přestaly fungovat, psal jsem žádost o vyřešení neuspokojivé situace s tím, že odmítám platit za něco, co nedostávám. Od září se mi nikdo neozval, já neplatím. V říjnu mi přišel první dopis od UPC, který bohužel nereagoval na mé stížnosti, ale byla to upomínka na zaplacení. Bez sdělení za co a v jaké výši. Žádal jsem o vysvětlení částky, opět bez reakce. Signál digitální televize je pořád špatný, HBO nefuknční. Jediná jejich aktivita byla, že odpojili internetové připojení. FAKT super firma!!!
Asi to píši rychle, ale jsem dost naštvaný a důvěra v to, že UPC bude zákaznicky orientovaná společnost, je pryč. Je to ten pravý čas dát výpověď a zvolit si jinou společnost. Jsem zvědavý, za jak dlouhou budou chtít zaplatit. Asi se ozvou velemi rychle.
Co takhle psát do médií, dát to do televize. Pochybuji, že tyto stránky někdo z UPC čte, natož aby je to zajímalo. Vždyť oni nečtou ani ty své stránky, když po měsíci po odeslání e-mailu nikdo nereaguje.
Pavel
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).