Ale klidně ať se podílejí, to je úplně v pořádku, jenomže tu podstatu věci je potřeba zasadit do rámce ostatních zákonů, a to se jim zřejmě nepodařilo.
Kdo jiny by se mel podilet na vzniku navrhu zakona nez odbornici
a lidi znajici podstatu veci ? Myslite, ze urednici na statnich
uradech, kterym jde jen o to, aby meli teple a dobre placene misto ?
Srovnejte si prosim vyplody statnich uredniku a odborniku, staci
uz jen napr. rozhovor v "21".
Předkladatel poslanec Mlynář sice fandí Interneru a rozvoji informatiky, ale takovýto zákon nelze "upéct" na několika sezeních přátel. K tvorbě zákona jsou potřeba součinnost s Ministerstvem dopravy a spojů a korekce s normami EU. Místo aktivity na mediální kampaň proti sestřelení rychlokvašného návrhu bych doporučil spojit síly s navrhovateli zákona z vládních kruhů. Myslím, že spojením sil a prostředků by vznikl zákon lepší stabilnější než oba navrhované (Mlynářův i vládní), než řada zákonů chvatně přijatých parlamentem a následně opravovaných nekonečnými novelami.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).