> Informační kampaň [...] by měly [..] financovat i soukromé firmy.
> [...]
> V každém případě [..] je nutné v případě získání a využití prostředků ze státního rozpočtu připravit zcela novou veřejnou soutěž
Podle tohoto oznámení to nejdříve vypadá, že i soukromé firmy budou platit informační kampaň a pak se najednou mluví o penězích ze státního rozpočtu. Peníze ze státního rozpočtu NA CO? Určitě ne tu informační kampaň, protože jinak to nic nemění na současné situaci, kdy stát už informační kampaň platí.
Jestli to znamená, že se budou daňoví poplatníci lít peníze do reklamních časů na Nově, tak to už je vážně jednodušší si to jít hodit.
Duspiva to neříká úplně jasně, ale po Domažlicích přijde výběrové řízení na realizátora "velké" kampaně, tedy Ústí nad Labem a pak všech dalších oblastí. Domažlice jsou jenom takový experiment, aby se vychytaly mouchy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).