Hlavní navigace

Zaplatí informační kampaň k digitalizaci i soukromníci?

8. 5. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
8. 5. 2007

Informační kampaň k zavádění zemského digitálního vysílání by měly kromě státu financovat i soukromé firmy. Serveru Česká média to řekl předseda Národní koordinační skupiny pro digitalizaci (NKS) Zdeněk Duspiva. Kromě hledání finančních zdrojů pro základ kampaně ze strany státu v souladu s vládními dokumenty se v připravovaném informačním projektu zabýváme i možností větší systematické spolupráce s privátním sektorem, uvedl.

CS24 tip temata

NKS v tomto smyslu vede podle Duspivy jednání se zástupci hlavních výrobců elektrotechniky, provozovateli vysílání a operátory digitálních sítí. Zájem o spolupráci v rámci digitalizace je i ze strany dalších subjektů, včetně finančního sektoru. V každém případě je v souladu s předchozími konzultacemi s regulačními orgány a v souladu se zákonem nutné v případě získání a využití prostředků ze státního rozpočtu připravit zcela novou veřejnou soutěž, řekl Duspiva.

Národní skupina není úplně spokojena s podobou informační kampaně, kterou na Domažlicku realizuje společnost Liberal Consulting ve spolupráci s vydavatelstvím Sdělovací technika. Podle Duspivy je ale těžké realizovat kampaň ve chvíli, kdy není jasný termín vypnutí analogového vysílání v regionu.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).