Zboží.cz nově podporuje uživatelské recenze a hodnocení produktů

7. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zboží.cz se od původního prohledávače sortimentu českých e-shopů a srovnávače cen postupně posouvá ke komplexnějšímu nákupnímu rádci jako je konkurenční Heureka.cz.

Zboží.cz provozované portálem Seznam.cz zavádí podporu uživatelských recenzí, které lze vkládat k jednotlivým výrobkům v databázi. Uživatelé tak nejsou odkázáni na prostý popis zboží či diskuse ke zboží v jednotlivých obchodech, z nichž v některých případech „mizí“ kritická hodnocení produktů. Vedle recenzí Zboží.cz přidává i uživatelské hodnocení výrobků.

Zboží.cz už dlouho není pro nakupující pouhým srovnávačem cen. Nedávnou změnou designu se stal i hodnotným nákupním rádcem. Každý den je přímo na domovské stránce připraven tip na zajímavý a cenově výhodný nákup či tematicky laděná týdenní nabídku produktů,“ připomíná nedávné změny Jan Samko, brand manažer Zboží.cz.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Nově zavedené recenze a hodnocení nemají být jen informační součástí profilu produktů.  Zboží.cz například nově podporuje rychlé vyhledání například levnějšího či obdobného výrobku, který však má lepší uživatelská hodnocení. Doplněním uživatelských recenzí Zboží.cz stupňuje konkurenční boj s cenovým rádcem Heureka.cz.

Obecně vzato je ale na scéně e-commerce přínos uživatelských recenzí dosti výbušným tématem. Někteří prodejci či výrobci si například stěžují na poškozující recenze pocházející přímo či nepřímo od konkurence. Uživatele pak někdy mate diametrální odlišnost jednotlivých hodnocení často vycházející například z různých nároků či znalostí recenzentů z řad široké veřejnosti.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).