Osobne souhlasim s jednim, az si vydavatele vyndaji hlavu ze zadni/spodni casti tela a nabidnou nam pujcovnu za 20-40 Kc dle stari/kvality filmu, tak polovina lidi nebude mit duvod doma skladovat drahe disky, resit konverze filmu, titulku atp.. a proste si ten jeden film za mesic pujci.
Takovehle servery pak proste prijdou o vetsi cast zakazniku a film bude vydelecny.
Jinymi slovy vsichni budou spokojeni (az na ty co tocej kraviny).
Protože filmoví producenti se snaží stále udržovat iluzi toho, že "Blockbuster movies" jsou něco špičkového, na co máme chodit za 10 dolarů do kina, případně si to za 40 dolarů kupovat na BluRayi pro domácí kino.
Kdyby nám nabídli levný přístup dva měsíce po premiéře z domu přes internet, nikdy by už neprodali jediný BluRay.
Je to jako Applí problém s modelem iPhone 5c, který se nedaří prodat, protože stojí téměř stejně jako 5s, ale přitom je "teenagersky barevný": Kdyby ho zlevnili, začali by zákazníci požadovat zlevnění všeho.
Vysoká cena = zdání luxusu. Pokud je celý tvůj business založený na zdání luxusu, tak snížení ceny je to nejhorší, co můžeš udělat.
Ta vstupni investice je ve stovkach milionu korun? Protoze jestli ne, tak je po trehu potuluje spousta hracu, kteri ty penize maji. Navic vstupni investici muzete pekne proleasovat.
A neverim tomu, ze hlavni blocking parametr je marketing. Kdyby tomu tak bylo, tak mame jenom jednoho virtualniho mobilniho operatora :-)
kupuju filmy az padnou na 99 kdyz vim ze to znam casto se ani nepodivam (tedy na 80 procent se nepodivam), za 199 kdyz to chci videt a 299 kdyz je to opravdu neco co chceme videt oba se zenou.
Vse ostatn ignoruju avatar za litr na BR :-) Povazuju za ulet, v AppleTV mam predevsim pohadky a nejakej ten film a taky to jde i kdyz 230 uz je dost na to ze to muze byt "kdykoliv jinak". Uz aby byl MovieMatch jako MusicMatch pak jsem ochoten za 300 mesicne sledovat "vse". Model je jednoduchy delit si 30% pro sebe jak apple rado, a zbytek supajda delit v pomeru stazeni coz muze byt zajimavy business.
A samozrejme pay-per-use je taky mozna at je to ke me flat a oni si jak spotify/deezer dohodnou feecko mezi sebou.
Záleží kolik kdo stahuje, já sem kdysi měl předplatné rapidshare, když tam ještě něco bylo a byly to vyhozený peníze, prostě nestahuju tolik aby se mi vyplatilo jakékoliv časové předplatné aktuálně běžných cenách. Navíc pokud tam je, co hledám, tak dám přednost torrentu. Takže sem skončil u toho, že mám předplacený objem u share-rapid a mutlishare.
On tu bude. Jiz brzy. Netflix hodla expandovat do zbytku evropy... A pak to bude jako u hudby. Deezer a Spotify take delaji piratstvi jaksi... zbytecnou komplikaci. Jediny problem jsou lokalizace, ale kdyz vetsine uzivatelu ulozto a hellshare nevadi titulky, tak je to vlastne "neproblem".
Tuny jich nejsou kvůli nutnosti nezanedbatelné vstupní investice, dobrý byznys je to až ve chvíli, kdy jste relativně velký hráč a ví se o Vás, nejde jen o to zajistit dostatečně velké úložiště a široké přenosové kanály, to je ta lehčí část... Ta těžší je přesvědčit lidi, aby zrovna Vaše úložiště používali... A to hodně lidí.
Ovšem tak jako podobných služeb nejsou tuny, není ani tahle jedna jediná, vím o čtyřech dalších a to se nepovažuji za experta, dost možná budou i další.