Zásadně nesouhlasím s výrokem o neochotě komunikovat, ale ochota ke komunikaci musí být na obou stranách.
Je to uz vice nez ctyri roky stara historka, ale dosud jsem to CESNETu (jehoz zakaznikem jiz nejsme) nezapomel. CESNET mel tehdy nejaky vazny problem postihujici vetsi mnozstvi lidi, i nase linka byla takrka nepouzitelna. Tyden se mi pokouseli tvrdit, ze u nich je vsechno v poradku a donutili me donutit Telecom at okontroluje linku. Kdyz to zacalo byt neudrzitelne, tri nedele tvrdili, ze to zacne fungovat pozitri a ze tedy nema smysl, abychom zavadeli nejake nahradni reseni. Po mesici kdyz to zacalo fungovat jsem jim poslal dopis s tim, ze NECHCI penize zpet, ale zato chci vedet, proc prede mnou tajili existenci zavady, proc byly odhady opravy tak nekvalifikovane a jaka opatreni byla prijata aby se podobna nehoraznost (ne zavada sama, jen informacni sum) jiz neopakovala. Nejprve hrali mrtveho brouka a po mnoha urgencich jsem se dozvedel, ze bud si proste veznu 30000 slevy na pripojeni a budu mlcet, nebo budu nadale penize odmitat, pak zadne nedostanu a na odpovedi si mohu cekat dal tak dlouho jak budu chtit.
Cesnet mozna poskytuje relativne dobre sluzby, ale schazi (mozna schazela) mu elemetarni ucta pri komunikaci se zakaznikem (alespon me jednani "ber prachy a nekritizuj" urazilo).
pred ctyrmi lety jeste ani sdruzeni CESNET neexistovalo. Pravdepodobne jsi se obracel na Vypocetni centrum CVUT :-)
Nicmene mi to prijde jako stejne aktualni, jako kdybys hlasil, ze nejmenovany ISP vlastneny zahranicnim telco operatorem mel sveho casu tak spatnou konektivitu, ze se neslo vubec dostat mimo CR. Ten cas je o dost blize soucasnosti nez Tebou uvadene ctyri roky ... To jen pro presnost.