Že by hoši z iHNedu našli inspiraci v redesignu Super.cz? Zapomínají, kdo byl vždy jejich cílovou skupinou - lidé, kteří potřebují informace zpracovávat rychle, na jednom místě, efektivně. Starý iHNed byl narozdíl od všech nedomrlých zpravodajských konkurentů výjimečný právě ve své účelnosti.
Nový směr nápadně koreluje i s posunem bulvárních deníků - viz redesign Super.cz. Pan Bakala než aby najal tým schopný vytěžit peníze z lukrativní cílovky "byznys lidí", vydal se spolu s kolegy snažší cestou imbecilizace čtěnářů a připravuje si cestičku ze zvýšení Page Views a tím i dojení atraktivní skupiny podprůměrných markeťáků tupě hromadících imprese. Jak už poznamenal někdo přede mnou, skutečně užitečná část webu je minimální a mikroskopický je i přínos webu pro mně v čase, který na něj mám.
Nový iHNed jsem obratem odstranil z oblibených a vracím se k zahraničním serverům.
Jsem z toho taky nějak zmaten. Co má tohle znamenat? Jsou tam zobrazeny 4 zprávy a pod tím je jakýsi posuvný blok, na kterém je očividně nejdůležitější fotka.
Mám z toho celého redesignu pocit, že se tam zaměřili jen na design a na nějakou informační hodnotu webu se zcela vykašlali.
No nic, z domovské stránky jsem je už je taky vyhodil....