Osobne se domnivam, ze tech 120.000 lidi je asi tak konecne cislo, co ma zajem na prechod k virtualnimu telefonnimu operatorovi, takze pokud prijde Tesco Mobile spis zase nekteri prejdou od Blesku a celkove cislo se nijak podstatne nenavysi. Pocitam totiz, ze mobilni operatori budou-li nuceni, jsou asi ochotni trochu ustoupit v GSM sluzbach, nicmene stejne jako Blesk nenabizi nijak vyhodne rychla data nebude je nabizet ani Tesco, tuhle cast sluzeb si skutecni operatori nebudou ochotni nechat vzit a pritom prave data jsou pro hodne zakazniku cim dal tim vice podstatna.
Je tu samozřejmě určitá skupina lidí, kteří kvůli lenosti, neinformovanosti a nevím čemu všemu budou přecházet velmi pomalu, pak je tu skupina těch, kteří jsou zatím vázáni a pak skupina těch, kteří už mají ceny +- stejné, tzn. přechod se jim nevyplatí. Pokud ale někdo nabídne mnohem lepší podmínky, 120k rozhodně konečné nebude.
A jak by jste chtěl nabídnout lepší podmínky v přeprodeji, kde veškeré služby budete stejně provozovat na technologii kořenového operátora, který již fyzicky existuje? A i kdyby tak cenové nabídky budou +/- o pár korun od sebe a většina lidí si nebude dělat starosti jestli má za základní tarif platit u O2, t-mobile, nebo Vodafone 400/měsíčně a u přeprodejce bude ten samý tarif "v uvozovkách , on se určitě najde jiný háček" za 380/měsíčně, já tedy ne už jen z důvodu, že takový virtuální operátor to za 2 roky zabalí a stejně mě převedou pak ke kmenovému operátorovi (již se mi toto stalo s DSL připojením domu, které jsem měl od volný.cz, který po 2 letech mé zřízené služby vydal tiskové prohlášení, že DSL přípojky jim již nedávají takový zisk a došlo k převedení k O2, kde mě přípojka vyšla měsíčně o 150 korun víc... takže asi tak...)
To ne , na rozdíl od pře prodejců energie, vody, pojištění atd... virtuálové mají levné volání . Dalo by se říci v rámci svého podnikání "zadarmo" čekejte tedy spíš nárůst xx% telemarketingu.
Blbé je, že pokud dostanou rozsahy čísel od normálních operátorů těžko půjde prvotně( před katalogizací) rozlišit jestli volá otrava, nebo někdo normální.
Já to mám snadné: číslo není v seznamu = otrava. Kdo se mi chce dovolat z cizího čísla, musí se autorizovat SMSkou. :-)
(A vůbec by mi nevadilo, kdyby mobilní operátoři zavedli nějaký podobný systém autorizací oficiálně, přímo na vlastní infrastruktuře, klidně i jako opt-out. Když to můžou mít v sobě IM systémy, proč ne mobilní telefony?)
Ono by stacilo, kdyby operator dal do smlouvy, ze pokud bude na cislo vic nez X stiznosti, ze ho automaticky zrusi a dotycnej subj se ocitne na blacklistu - podobne jako dluznik na seznamu dluzniku ... jenze to by operator musel chtit spokojene zakazniky a ne vycucat z nich prachy at to stoji co to stoji.
Úplně mi v článku chybí Odorik, který také ohlásil účast v bitvě virtuálů, viz http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=1256
nebylo to v ten patek nejak takhle?
op: pavliku kamarade muzes mluvit.
ctu: muzu, sem sam.
op: ty vole to sou nervy co?
ctu: no to mi povidej, ale vono to nejak dopadne.
op: to jo, ale clovek to musi mit furt pod kontrolou, nebo se z toho posere.
ctu: vsak ja ti rozumim, taky z toho mam nervy a nechapu co se do toho ostaatni serou.
op: presne tak, hele ty vole pavliku, sem ti poslal takovy ty noticky vis, abys to mel jako vosetreny, vzdyt ty divochu ses prece sikovnej kluk ne.
ctu: no jasne, musime to nejak zrezirovat co
op: no ty vole to si pis, kurva prece to nedelam pro sebe, vzdyt me znas
ctu: neboj je to uz osetreny, teda jestli mi rozumis
op: tak to teda musi klapnout, jinak se z toho pavliku vomrdame, tak se mej
ctu: cau
Bečíte pěkně, ale na špatném hrobě. Kühnl kolem pandurů "kopal", snažil se najít nějakou formální záminku, proč to nepodepsat. Použil snad všechny možné opravné prostředky. Dokonce se obrátil i na ÚOHS (antimonopolní úřad). Když odnikud nezískal formální důvod, proč to stopnout a nepodepsat, tak do podepsal - což bylo i přes celkový zápach linoucí se z kontraktu racionální řešení. Jinak by Rakušané - vítězové tendru, kteří formálně splnili všechny podmínky mohli na Česku vysoudit/vyarbitrážovat spoustu peněz.
Pokud to někdo neví, tak solidní výběrová řízení (kde chcete mít solidní nabídky solidních dodavatelů) se vypisují tak, že vypisovatel se zavazuje koupit tu nejlepší nabídku. Tedy tendr není možno zrušit bez opravdu velmi závažných důvodů. Takové důvody Kühnl hledal, ale nenašel.
Premiér Nečas i ministr Kuba věděli o krachu kmitočtové aukce skoro měsíc http://euro.e15.cz/archiv/monitor/premier-necas-i-ministr-kuba-vedeli-o-krachu-kmitoctove-aukce-skoro-mesic-966537
Opet jen lzi, stale a dokola ...
Ja si pockam na Odorika a Voocall, jen co se tyce dat. Odorik bude nabizet data uctovane po kb (nebudou to zadne balicky), takze zaplatite jen prodatovana data a samozrejme pres ten internet budu telefonovat. Zatim mam v mobilu datovou sim od T mobilu a v tabletu mam internet na tri mesice zadarmo, potom sim kartu vyhodim a koupim bud od Odorika, nebo od Voocallu.
Centropol se "proslavil" už tím, co dělá teď. Způsob uzavírání smluv prostřednictvím obchodních prodejců (OP) je v podání Centropol dosti nechutné. Centropol ale dává ruce prý od zodpovědnosti. Nejsou to prý jejich zaměstnanci (platí je jen za smlouvu). Smlouvy dál platí. Takže OP jsou motivovaný uzavřít smlouvu za každou cenu. Centropol pak vyhrožuje manipulačními poplatky zákazníkům. Tyto sankce klidně OP popře a řekne, že si to můžete kdykoli rozmyslet. Celé to vyhovuje Centropolu. To navíc není jediný jejich trik.