Facebook zveřejnil hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí a pro investory jsou to dobré zprávy. Tržby se v porovnání se stejným obdobím loňského roku zvedly o 32 % a příjmy dosáhly 1,26 miliardy dolarů, což je mírně vyšší částka, než předpovídali analytici. Akcie Facebooku po vydání zprávy stouply o 10 %.
Zajímavé je, že celkem 14 % reklamních příjmů Facebooku pochází z mobilních zařízení. A Facebook se teď na mobilní reklamu soustředí mnohem víc než dřív. „Na mobilních zařízeních jsme schopni zasáhnout více lidí než na stolních počítačích,“ řekl v průběhu konferenčního hovoru k výsledkům šéf firmy Mark Zuckerberg.
„U uživatelů Facebooku na desktopu je asi 40% šance, že během dne Facebook použijí, zatímco u mobilních uživatelů je tato šance 70%,“ vysvětlil. „Myslím, že v dlouhodobém horizontu monetizace času stráveného na mobilních zařízeních překoná monetizaci desktopu,“ dodal.
Facebook podle Zuckerberga teprve začíná s vývojem aplikací a obchodních modelů pro mobily. Mobilní reklama by podle něj měla být jiná než ta na stolních počítačích. „Myslíme, že na mobilních zařízeních budou reklamy jako v televizi – budou velmi kvalitní a nebudou někde na straně, ale budou přímo zapojeny do uživatelova zážitku,“ popsal záměry Facebooku.