Hlavní navigace

behaviorální

Seznam.cz: investice do behaviorálně cílené reklamy meziročně stouply o 55 %

Online inzerenti stále častěji využívají tzv. behaviorální cílení reklam (tedy cílení podle pohlaví, věku, zájmů apod.). Dokazují to mimo jiné čísla portálu Seznam.cz za loňský rok. Podle firemních statistik investice do behaviorálně cílené reklamy…

David Slížek

12. 4. 2018 14:32

Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů

Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?

David Slížek

4. 1. 2016 9:39
Doba čtení: 14 minut

Jak vás nejen Facebook může znát lépe než vaši nejbližší

Podle oblíbených stránek lze vysoce spolehlivě odhadovat, jací jste a jak žijete. Znalost několika jejich stovek stačí na to, aby vás stroj znal lépe než manželka.

Marek Janouš

15. 1. 2015 6:30
Doba čtení: 3 minuty

Michal Pěchouček: Díky Ciscu se výsledky našeho výzkumu dostanou k milionům lidí

Proč Cisco koupilo českou firmu Cognitive Security? Patrně proto, že do několika let chce mít inteligentní vyhledávání skrytých útoků jako běžnou součást svých síťových produktů.

Marek Janouš

14. 3. 2013 6:30
Doba čtení: 6 minut