Hlavní navigace

nativni reklama

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Skoro půlku výnosů letos vyděláme programaticky. GDPR se inzerentů nedotkne

Letos plánujeme razantní navýšení vývojových kapacit v oblasti cílené reklamy, říká ředitel divize Reklamy českého Seznamu. Firma sází na programatik i nativní reklamu.

David Slížek

22. 3. 2018 6:30
Doba čtení: 14 minut

Všechny reklamní formáty zpřístupníme programaticky všem, plánuje Seznam.cz

Jak se pod novým obchodním ředitelem změní strategie české internetové jedničky?

David Slížek

23. 8. 2017 9:25
Doba čtení: 5 minut

SPIR připravil pravidla pro používání nativní reklamy

Dokument se stal doplňkem Etického kodexu přebírání zpráv na internetu. Nativní reklama tak dostává jasnou definici a zakotvení.

Jan Beránek

14. 4. 2015 10:41
Doba čtení: 1 minuta