Hlavní navigace

Podpora uživatelů

Komentář

Má smysl pořídit si firemní bot, který bude komunikovat se zákazníky?

Přichází doba botů, mohutně podporovaná sociálními sítěmi. Je to zajímavé v tom, že se tím vlastně vrací věci z doby hodně dávno minulé.

Daniel Dočekal

6. 6. 2016 6:30

Slouží sociální sítě zákazníkům skutečně jen ke stížnostem na firmy?

Jedním z důležitých aspektů existence firem na sociálních sítích je zákaznická podpora. Nebo by alespoň měla být. Co o tom říkají čísla?

Daniel Dočekal

24. 11. 2014 9:52
| 5

Svět se mění a přesto jen 39 % firem odpovídá zákazníkům na Twitteru

Dnešní zákazníci jsou sociální natolik, že si na netekoucí vodu raději postěžují na sociálním profilu vodáren. Zákaznická linka je už pro ně příliš složitá.

Daniel Dočekal

2. 4. 2014 11:03
| 5