Hlavní navigace

reklamní systém

Analýza

Všeobecnému přechodu na HTTPS brání webová reklama

Hlavní reklamní systémy jsou na HTTPS připraveny, ale reklamní agentury ne. Bez součinnosti všech zúčastněných nemohou přejít na HTTPS ani vydavatelé.

Marek Janouš

15. 4. 2015 9:07

Google: máme problém, víc než polovinu reklam na webu nikdo nevidí

Už si i Google začíná všímat problému, že většina bannerů proteče internetem, aniž by zachytila pohled uživatelů. Situace je zralá na změnu.

David Slížek

8. 12. 2014 16:38

Televizní program TIVIKO vstupuje na trh americký

TIVIKO, televizní program na webu, a také jako mobilní aplikace, provozovaný vsetínskou společností RM Progres CZ, byl včera uveden pro trh americký, pro nějž nyní nabízí programy zhruba stovky nejrozšířenějších televizních kanálů.

Marek Janouš

21. 12. 2012 17:40
| 2