V budoucnu by mělo přibýt i dvacet tisíc stanic místních, a společnost chystá další expanzi také do Kanady, do Brazílie, do Argentiny a do dalších zemí Ameriky jižní.
Radek Přikryl, spolumajitel RM Progres CZ, Lupě sdělil, že TIVIKO vnímá jako potenciálně významné reklamní médium. Již nyní se třem stům tisíců uživatelů z Evropy a z Indie zobrazuje měsíčně kolem tří milionů reklamních prokliků, a to s vysokou mírou proklikovosti 4 %. Reklamní prostor v této aplikaci je podle Radka Přikryla hodnotný i proto, že uživatelé si aplikaci pouštějí pravidelně, a nikoli jen občas a náhodně.
Aby společnost mohla potenciál aplikace lépe a rychleji využít, jedná s několika nejmenovanými zájemci o investici — se dvěma z Česka, s jedním z Německa a s jedním z USA. Získaná investice by pomohla jednak v rozšíření na další platformy, včetně například „chytrých“ televizorů, dále společnost zamýšlí vyvinout získávání programových dat přímo od vysílatelů a obejít se bez zprostředkovatelů, a především uvažuje o vývoji vlastního reklamního systému pro aplikaci TIVIKO, kterým by nahradila nyní užívaný systém od Googlu.