Hlavní navigace

Televizní program TIVIKO vstupuje na trh americký

Marek Janouš

TIVIKO, televizní program na webu, a také jako mobilní aplikace, provozovaný vsetínskou společností RM Progres CZ, byl včera uveden pro trh americký, pro nějž nyní nabízí programy zhruba stovky nejrozšířenějších televizních kanálů.

Doba čtení: 1 minuta

V budoucnu by mělo přibýt i dvacet tisíc stanic místních, a společnost chystá další expanzi také do Kanady, do Brazílie, do Argentiny a do dalších zemí Ameriky jižní.

Content 2018 tip Kajnar

Radek Přikryl, spolumajitel RM Progres CZ, Lupě sdělil, že TIVIKO vnímá jako potenciálně významné reklamní médium. Již nyní se třem stům tisíců uživatelů z Evropy a z Indie zobrazuje měsíčně kolem tří milionů reklamních prokliků, a to s vysokou mírou proklikovosti 4 %. Reklamní prostor v této aplikaci je podle Radka Přikryla hodnotný i proto, že uživatelé si aplikaci pouštějí pravidelně, a nikoli jen občas a náhodně.

Aby společnost mohla potenciál aplikace lépe a rychleji využít, jedná s několika nejmenovanými zájemci o investici — se dvěma z Česka, s jedním z Německa a s jedním z USA. Získaná investice by pomohla jednak v rozšíření na další platformy, včetně například „chytrých“ televizorů, dále společnost zamýšlí vyvinout získávání programových dat přímo od vysílatelů a obejít se bez zprostředkovatelů, a především uvažuje o vývoji vlastního reklamního systému pro aplikaci TIVIKO, kterým by nahradila nyní užívaný systém od Googlu.

Našli jste v článku chybu?