Hlavní navigace

Reklama

Škrtání stovek milionů. Komunisté a lidovci chtějí zrušit kus reklamního trhu

Na programu březnové schůze sněmovny se objevily dva poslanecké návrhy, které by výrazně zasáhly do televizního reklamního trhu. Pokud by prošly, zmizely by z médií nabídky půjček a úvěrů. Odborníci jsou skeptičtí k tomu, jestli by to mělo pozitivní efekt.

Doba čtení: 7 minut

Kampaň k přechodu na DVB-T2 chystá MPO na jaro, zatím ale ani nevyhlásilo tendr

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo na svém webovém portálu odpověď tazatelce, která využila zákona 106 z roku 1999 o svobodném přístupu k informacím.  PSALI JSME: Přechodu na DVB-T2 chybí infokampaň i ochota komerčních stanic vysílat v HD…

29. 1. 2019 10:35

Televize loni prodaly reklamu v odhadované hodnotě více než padesát miliard

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která se kromě realizace peoplemetrového měření televizní sledovanosti věnuje i monitoringu reklamních investic podle ceníkových cen inzerce jednotlivých médií, zveřejnila inzertní výdaje zadavatelů a příjmy…

29. 1. 2019 7:02

Slovenská Dvojka dostala pokutu za umístění reklamy do zápasu Španělska a Ruskem

Na svém prvním letošním zasedání uložila slovenská Rada pre vysielanie a retransmisiu z pozice regulátora audiovizuálních mediálních služeb pokutu téměř sedmi tisíc eur veřejnoprávní slovenské televizi Dvojka. Postih si slovenská veřejnoprávní…

Online média a reklama v roce 2018: Jak porazit fake news a kde vzít peníze na existenci?

Klasická média stále nevymřela a v internetové reklamě se točí více a více peněz. Spasí vydavatele RTB nebo placený obsah? Co přinesl rok 2018 v online médiích?

Doba čtení: 6 minut

Isobar představil reklamní systém umožňující publikaci aktuálních informací v televizi

Pražská kreativní agentura Isobar, dříve známá jako Bistro Agency, připravila ve spolupráci se sázkovou kanceláří Sazka a televizní skupinou Nova reklamní systém NEBE, který umožňuje zobrazovat v televizních reklamách informace „ne starší než pět…

Atmedia zdražuje reklamu a začne ji prodávat pouze na dvě věkové skupiny

Od příštího roku bude mediazastupitelství Atmedia, které zastupuje 22 tématických televizních stanic, nabízet svým klientům reklamu cílenou pouze na dvě věkové skupiny. V rámci programových balíčků Atmax, Atadults a Atchoice na diváky ve věku od…

Prima: Zákaz přetáčení reklam chceme spustit na podzim. Týkat se bude všech platforem

Jak už jsme informovali, obě největší komerční televizní skupiny, Nova i Prima, by rády zamezily možnosti přetáčení reklam v archivních službách placených platforem. O jejich zavedení a také způsobu se mělo rozhodnout o letošních prázdninách. Obě…

Diváci nesledují reklamu aneb skupina Nova jako iniciátor nebo brzda dalšího vývoje

Na dubnovém setkání s operátory oznámila televize Nova, že její televizní skupina jako celek „přichází na IPTV platformách o 35 procent diváků, kteří sledují pořady, avšak nikoliv reklamu“.

Doba čtení: 5 minut

Vesselin Popov (Psychometrics Centre Cambridge): Facebook se nezmění, dokud pro něj budou data lidí tak výnosná

Skryté sledování lidí vynáší, a po nějaký čas může procházet, dlouhodobě ale taková firma neporoste správným směrem, říká středisko psychometrie Univerzity v Cambridge.

Doba čtení: 10 minut

Internet Advertising Conference 2018: GDPR pročistí trh

Připravit se na GDPR není sice snadné, avšak je to příležitost nejen udělat si v datech pořádek, ale také očistit trh od podvodníků a napravit mu pověst.

Doba čtení: 7 minut

James Williams (University of Oxford): Technologie mají pracovat pro nás, ne proti nám

Obchodní cíle informačních technologií je třeba sladit s potřebami lidí, než bude příliš pozdě. James Williams hledá způsoby, jak na to.

Doba čtení: 9 minut

SPIR vyzývá firmy, aby neinzerovaly na webech s nevhodným obsahem

Prestiž značek a dobré jméno mohou jednoduše ohrozit inzeráty zobrazené u obsahu, který nesouzní s filozofií. SPIR tak vyzývá inzerenty a jejich agentury, aby při umísťování své reklamy distribuované prostřednictvím reklamních sítí na platformách…

BillBoard: Nejlepší dny pro reklamu jsou pondělí, úterý a neděle

Loni se v reklamě na internetu protočilo necelých dvacet miliard korun. A nejvíc rostla reklama na displejích mobilních telefonů. Zatímco v roce 2015 se na nich objevilo 18,7 procenta reklam, loni to bylo již 25,2 procenta. „Při pohledu na operační…

YouTube nezměnilo pravidla, jen nechce problematický obsah

Philip DeFranco je youtuber. Má kanál, ze kterého mu plynuly příjmy. Ty má ale menší a menší. Nebuďte jako Philip, za problematický obsah nikdo platit nebude.

Doba čtení: 2 minuty

Facebook (tak trochu) zruší pravidlo maxima 20 % textu v obrázku inzerátu

Tak trochu znamená, že původní poměrně jasné pravidlo se mění v nejasné posuzování „někým“. Stále bez reálné možnosti odvolání.

24. 6. 2016 10:07
Doba čtení: 2 minuty

Instagram láká víc reklamy než Twitter, ukázal průzkum mezi agenturami

Obrázková sociální síť začíná točit reklamy podobně rychle jako mateřský Facebook.

Doba čtení: 1 minuta

Facebook ještě více omezí firmy, vadí neplacená reklama na jiné značky

Dalo se to čekat. Poté, co Facebook v poslední době povolil firmám více volnosti a umožnil dříve zakázané věci, přichází utahování kohoutků.

12. 4. 2016 9:18
Doba čtení: 3 minuty

Facebook rozšiřuje svou reklamní síť na mobilní web

Sociální síť řeší s vydavateli a tvůrci obsahu, jak prodávat reklamu na mobilních stránkách.

27. 1. 2016 10:00
Doba čtení: 1 minuta

Pozor, obsahuje reklamu. Google začne značkovat aplikace v Google Play

Vývojáři už dostali od vyhledávače dopis, ve kterém je Google upozorňuje na to, že od nového roku budou muset hlásit předem, zda je v aplikaci reklama.

Doba čtení: 1 minuta

Další způsob, jak sledovat uživatele TV i internetu: vysokofrekven­ční zvuky

Zní to trochu jako konspirace. Vysokofrekvenční zvuky z televizních i internetových inzerátů prý zachytí telefony a tablety.

Doba čtení: 3 minuty

Innovation Day 2015: V roce 2020 může české HbbTV vynést až miliardu korun

České televize věří, že jim HbbTV udrží diváky a přinese nové možnosti výdělku. Škálovatelnou cloudovou platformu pro ně připravily České radiokomunikace.

Doba čtení: 6 minut

Facebook léta sbíral data o brouzdacích návycích lidí, teď je využije v reklamách

Miliony a miliony aktivních prvků, kódů a tlačítek Facebooku na webech po celém světě konečně začnou firmě přímo vydělávat peníze.

Doba čtení: 4 minuty

Blokování reklamy v iOS 9? Zatím mnoho povyku pro nic

Je tak trochu úsměvné sledovat paniku, kterou vyvolal příchod blokování reklam v Safari na iOS 9. Nic moc se totiž nestalo a nestane.

Doba čtení: 3 minuty

Letištní wi-fi hotspot od AT&T vsouval do webů reklamu

Neznámé wi-fi sítě mohou být nebezpečné. Ale co když je wi-fi síť známá, a přesto vám vkládá do stránek něco, co nechcete?

Doba čtení: 2 minuty

Studie: v Česku blokuje reklamy 11 % uživatelů internetu

PageFair v analýze upozorňuje, že blokování reklamy nejenom v posledním roce silně roste, ale s příchodem iOS9 se rozšíří ještě na další mobilní platformu.

Doba čtení: 2 minuty

Jak je to s Windows 10 a zásadním útokem na naše soukromí

Není na to jednoduchá odpověď, ale možná lze říci, že Windows 10 přibližují svět počítačů tomu z mobilních telefonů.

Doba čtení: 8 minut

Facebook otevře WhatsApp firmám jako další komunikační kanál

Sociální síť hledá cestu, jak vydělat na aplikaci, za kterou dala dvaadvacet miliard dolarů. Jednou z cest by mohly být platící firmy.

19. 5. 2015 10:51
Doba čtení: 1 minuta

Smrt Flashe už předpovídá i český SPIR. Flash ale ne a ne vymřít

Český SPIR vydal něco na způsob příručky k přechodu z Flashe na HTML 5. Týká se především agentur a inzerentů.

Doba čtení: 4 minuty

Facebook opět snižuje viditelnost příspěvků od značek, posílí posty přátel

Sociální síť upravila viditelnost příspěvků. Tradičně omezila jejich dosah od stránek, čímž je nutí k vyššímu zapojení podpůrných prostředků – hlavně tedy peněz.

22. 4. 2015 15:45
Doba čtení: 1 minuta