Hlavní navigace

Reklama

SPIR vyzývá firmy, aby neinzerovaly na webech s nevhodným obsahem

Prestiž značek a dobré jméno mohou jednoduše ohrozit inzeráty zobrazené u obsahu, který nesouzní s filozofií. SPIR tak vyzývá inzerenty a jejich agentury, aby při umísťování své reklamy distribuované prostřednictvím reklamních sítí na platformách…

Jan Beránek

16. 6. 2017 9:52

BillBoard: Nejlepší dny pro reklamu jsou pondělí, úterý a neděle

Loni se v reklamě na internetu protočilo necelých dvacet miliard korun. A nejvíc rostla reklama na displejích mobilních telefonů. Zatímco v roce 2015 se na nich objevilo 18,7 procenta reklam, loni to bylo již 25,2 procenta. „Při pohledu na operační…

Jan Beránek

4. 4. 2017 10:17
| 4

YouTube nezměnilo pravidla, jen nechce problematický obsah

Philip DeFranco je youtuber. Má kanál, ze kterého mu plynuly příjmy. Ty má ale menší a menší. Nebuďte jako Philip, za problematický obsah nikdo platit nebude.

Daniel Dočekal

12. 9. 2016 11:33

Facebook (tak trochu) zruší pravidlo maxima 20 % textu v obrázku inzerátu

Tak trochu znamená, že původní poměrně jasné pravidlo se mění v nejasné posuzování „někým“. Stále bez reálné možnosti odvolání.

Daniel Dočekal

24. 6. 2016 10:07

Instagram láká víc reklamy než Twitter, ukázal průzkum mezi agenturami

Obrázková sociální síť začíná točit reklamy podobně rychle jako mateřský Facebook.

Jan Beránek

10. 6. 2016 9:45
| 4

Facebook ještě více omezí firmy, vadí neplacená reklama na jiné značky

Dalo se to čekat. Poté, co Facebook v poslední době povolil firmám více volnosti a umožnil dříve zakázané věci, přichází utahování kohoutků.

Daniel Dočekal

12. 4. 2016 9:18

Facebook rozšiřuje svou reklamní síť na mobilní web

Sociální síť řeší s vydavateli a tvůrci obsahu, jak prodávat reklamu na mobilních stránkách.

Jan Beránek

27. 1. 2016 10:00

Pozor, obsahuje reklamu. Google začne značkovat aplikace v Google Play

Vývojáři už dostali od vyhledávače dopis, ve kterém je Google upozorňuje na to, že od nového roku budou muset hlásit předem, zda je v aplikaci reklama.

Jan Beránek

19. 11. 2015 9:47
| 4

Další způsob, jak sledovat uživatele TV i internetu: vysokofrekven­ční zvuky

Zní to trochu jako konspirace. Vysokofrekvenční zvuky z televizních i internetových inzerátů prý zachytí telefony a tablety.

Daniel Dočekal

16. 11. 2015 9:33
Report

Innovation Day 2015: V roce 2020 může české HbbTV vynést až miliardu korun

České televize věří, že jim HbbTV udrží diváky a přinese nové možnosti výdělku. Škálovatelnou cloudovou platformu pro ně připravily České radiokomunikace.

Marek Janouš

8. 10. 2015 9:13
Komentář

Facebook léta sbíral data o brouzdacích návycích lidí, teď je využije v reklamách

Miliony a miliony aktivních prvků, kódů a tlačítek Facebooku na webech po celém světě konečně začnou firmě přímo vydělávat peníze.

Daniel Dočekal

22. 9. 2015 6:30

Blokování reklamy v iOS 9? Zatím mnoho povyku pro nic

Je tak trochu úsměvné sledovat paniku, kterou vyvolal příchod blokování reklam v Safari na iOS 9. Nic moc se totiž nestalo a nestane.

Daniel Dočekal

21. 9. 2015 14:04
| 5

Letištní wi-fi hotspot od AT&T vsouval do webů reklamu

Neznámé wi-fi sítě mohou být nebezpečné. Ale co když je wi-fi síť známá, a přesto vám vkládá do stránek něco, co nechcete?

Daniel Dočekal

31. 8. 2015 10:18

Studie: v Česku blokuje reklamy 11 % uživatelů internetu

PageFair v analýze upozorňuje, že blokování reklamy nejenom v posledním roce silně roste, ale s příchodem iOS9 se rozšíří ještě na další mobilní platformu.

Daniel Dočekal

10. 8. 2015 10:03
Komentář

Jak je to s Windows 10 a zásadním útokem na naše soukromí

Není na to jednoduchá odpověď, ale možná lze říci, že Windows 10 přibližují svět počítačů tomu z mobilních telefonů.

Daniel Dočekal

4. 8. 2015 6:30

Facebook otevře WhatsApp firmám jako další komunikační kanál

Sociální síť hledá cestu, jak vydělat na aplikaci, za kterou dala dvaadvacet miliard dolarů. Jednou z cest by mohly být platící firmy.

Jan Beránek

19. 5. 2015 10:51
Komentář

Smrt Flashe už předpovídá i český SPIR. Flash ale ne a ne vymřít

Český SPIR vydal něco na způsob příručky k přechodu z Flashe na HTML 5. Týká se především agentur a inzerentů.

Daniel Dočekal

29. 4. 2015 6:30

Facebook opět snižuje viditelnost příspěvků od značek, posílí posty přátel

Sociální síť upravila viditelnost příspěvků. Tradičně omezila jejich dosah od stránek, čímž je nutí k vyššímu zapojení podpůrných prostředků – hlavně tedy peněz.

Jan Beránek

22. 4. 2015 15:45
Analýza

Všeobecnému přechodu na HTTPS brání webová reklama

Hlavní reklamní systémy jsou na HTTPS připraveny, ale reklamní agentury ne. Bez součinnosti všech zúčastněných nemohou přejít na HTTPS ani vydavatelé.

Marek Janouš

15. 4. 2015 9:07

Placená verze YouTube bez reklam je na spadnutí. Už oslovuje partnery

Letos to má přijít. Firma už obesílá provozovatele kanálů, kterým doporučuje označit všechna svá videa jako soukromá, pokud se nechtějí do nové služby zapojit.

Jan Beránek

10. 4. 2015 10:50

Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku

Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.

David Slížek

18. 3. 2015 15:03

Stream rozjel nové pořady a umožní přehrávat si videa offline

Internetová televize připravuje nové formáty pro inzerenty a kromě nových pořadů začne vysílat také vlastní zpravodajství.

Jan Beránek

18. 3. 2015 11:46
| 3

Český internet má přes 7 milionů uživatelů a v reklamě protočí 14,6 miliard za rok

Tradiční měsíční prezentace výzkumných projektů Sdružení pro internetový rozvoj nepřinesla velká překvapení, ale zato spoustu čísel o českém internetu.

Daniel Dočekal

17. 3. 2015 11:42
| 2
Komentář

Používat, či nepoužívat blokátory reklamy? Proč to lidé dělají, nebo nedělají

Pokud budete blokovat reklamu, snadno se dostanete třeba na desetinu objemu dat a zrychlíte načtení stránky. Ale možná umře váš oblíbený autor. Hlady. Nebo vzteky.

Daniel Dočekal

10. 3. 2015 6:30
Rozhovor

Filip Kahoun (H1.cz): Příliš mnoho náčelníků a málo indiánů

Méně šéfů, méně oddělení, rozšíření služeb. První velký krok nového šéfa největší české online marketingové agentury má dát „přemanažerované“ firmě nový směr.

David Slížek

4. 3. 2015 6:30
| 1
Analýza

Velký pohled Facebooku na české uživatele: co mají nejvíce v oblibě?

Facebook Insights je inzertní nástroj založený na datech Facebooku. Zjistíte tu zajímavé věci, data je ale třeba brát s velkou rezervou.

Daniel Dočekal

2. 3. 2015 6:30

LinkedIn umožňuje cílit reklamu i mimo vlastní web

Vyberte si šéfy velkých firem a LinkedIn je inzercí osloví napříč internetem. Není nad to, být pronásledován inzerátem na něco, co nechcete.

Daniel Dočekal

23. 2. 2015 9:00

Nejen na Facebooku, mobily už trhají rekordy i na pornoserverech

Mobilní zařízení loni na serveru Pornhub vygenerovala větší provoz než klasické počítače. Erektivní křivka provozu z mobilů a tabletů tak dál roste.

Jan Beránek

9. 1. 2015 10:55
| 8
Komentář

Český internet je nad 7 miliony měsíčních uživatelů a videoreklama ros­te

Optimistický vývoj reklamy, stoupající videoreklama, crosmediální měření a boj proti zlému Google, co krade obrázky. Jak se ke konci roku daří českému internetu?

Daniel Dočekal

23. 12. 2014 6:30
Komentář

Zlikviduje novela pronájem reklamního prostoru na webových serverech?

Provozovatelé webových serverů dnes neodpovídají za obsah reklamy, kterou do jimi pronajímaného prostoru vkládají reklamní systémy. To se ale má nově změnit – aspoň u loterií.

Jiří Peterka

22. 12. 2014 6:30