Hlavní navigace
server o českém Internetu
Křištálová Lupa 2024
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama
Reklama
1
–
30
/
172
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
Následující strana
Poslední strana
Apple se omluvil za "drtivou" reklamu na iPad Pro
Firma Apple nebude v televizní kampani používat reklamní spot na nový iPad Pro. Potvrdil to její viceprezident pro marketing Tor Myhren, který se zároveň za video, jež řada uživatelů kritizovala, omluvil. „Kreativita je součástí DNA Applu a je pro…
David Slížek
10. 5. 2024
Počet nových komentářů
9
Apple sklízí kritiku za reklamu na nový iPad Pro
Deska obřího lisu se pomalu snáší na hromadu hudebních nástrojů, výtvarných potřeb, fotoaparátů, knih a dalších předmětů a drtí je. Když se znovu zvedne, leží pod ní místo všech zničených věcí nový iPad Pro. Zpěvačka Cher k tomu zpívá „potřebuju…
David Slížek
9. 5. 2024
Počet nových komentářů
5
Výzkum: Češi jsou přesycení reklamou na Nově a Primě
Češi jsou přesycení reklamou v komerčních televizích. Nejvýraznější je to u Novy a Primy. Uvádí to dlouhodobý výzkum Češi a reklama. „Z jiných šetření ovšem víme, že právě tam si reklamy často všimnou a působí i na jejich nákupní rozhodování,“…
Filip Rožánek
17. 2. 2024
Počet nových komentářů
87
Internetová reklama v Česku loni vyrostla o 18 procent na 57 miliard, letos růst zpomalí
Výdaje do online reklamy v roce 2022 meziročně vyrostly o 18 procent na skoro 57 miliard korun. V letošním roce by podle odhadů měly vyskočit na 60,8 miliardy korun. Jde o kombinaci ceníkových a čistých cen. Uvádí to nová zpráva Sdružení pro…
Jan Sedlák
17. 4. 2023
Proč se (ne)přihlašovat přes Seznam.cz
Glosa
Seznam.cz v aktuální kampani přesvědčuje, že chce posílit bezpečnost uživatelů. Spíš ale řeší své byznysové zájmy.
David Slížek
16. 8. 2022
Počet nových komentářů
44
Doba čtení:
5 minut
Až 70 % diváků přeskakuje v IPTV reklamu. V Česku vzniká projekt, který má umožnit cílené spoty
Komentář
V rámci tzv. odloženého sledování by se mohly vysílat reklamní spoty cílené podle metadat o sledovaných pořadech. Jak by to mělo fungovat?
Jakub Rejzek
15. 10. 2021
Počet nových komentářů
36
Doba čtení:
4 minuty
Nenechte se zpomalit, vyzývá herec Brousek v kampani ČTÚ o reklamaci připojení
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) spustil informační kampaň, která má uživatelům vysvětlil, jak mohou reklamovat nekvalitní připojení k internetu. Její součástí je kromě webu se sloganem Plaťte jen za skutečnou rychlost také dvouminutové edukativní…
David Slížek
20. 9. 2021
Počet nových komentářů
4
ČTÚ si za téměř půl milionu objednal video a reklamní spot o měření rychlosti internetu
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) plánuje vysílat televizní reklamní spot o tom, jak měřit rychlost internetu. Objednal si také výrobu dvouminutového edukativního videa na toto téma. Vyplývá to ze smlouvy zveřejněné v Registru smluv. Úřad si spot a…
David Slížek
26. 8. 2021
Počet nových komentářů
1
Nejvíc alkoholu vidí mladí diváci na Óčku, za reklamy na Primě padly pokuty
Vysílací rada vytáhla do boje s nedovolenou propagací alkoholu nebo kouření na českých televizních stanicích.
Filip Rožánek
19. 10. 2020
Počet nových komentářů
11
Doba čtení:
5 minut
Rok 2019: Další hráči zkoušejí prémiový obsah a zbrojí do streamingových válek
Ročenka 2019
Byl rok 2019 nějak charakteristický pro internetovou reklamu a média? Těžko říct. Stále bojují o přežití, stále jde o trh ovládaný několika bigtech subjekty. Více než kdy jindy se zde projevuje nástup mobilů a aplikací. A také to, že světlo na konci tunelu je stále stejně v nedohlednu.
Daniel Dočekal
27. 12. 2019
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
7 minut
Vysílací rada napomenula supermarket Billa za reklamu na pečivo
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila napomenutí řetězci supermarketů Billa. Podle vysílací rady firma spáchala přestupek zadáním reklamy do vysílání televize Nova, ve které v březnu propagovala meruňkové kapsy. „V reklamě jsou uvedeny…
Filip Rožánek
7. 11. 2019
Počet nových komentářů
3
Nova a Prima dostaly upozornění kvůli reklamě na Clavin
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání poslala dvěma největším komerčním televizním skupinám upozornění na porušení mediálního zákona. Ten už několik let zakazuje zařazovat přes den do vysílání reklamy na doplňky stravy podporující sexuální…
Filip Rožánek
9. 10. 2019
Počet nových komentářů
3
Google zakázal prodejce vstupenek Viagogo v placených výsledcích vyhledávání
Google zakázal britskému přeprodejci vstupenek Viagogo inzerovat na své platformě, zmizí tak z placených výsledků vyhledávání, podnětem bylo velké množství uživatelských stížností, zejména za nesmyslně vysoké ceny a sankce při odstupu od koupě…
Karel Wolf
18. 7. 2019
Škrtání stovek milionů. Komunisté a lidovci chtějí zrušit kus reklamního trhu
Na programu březnové schůze sněmovny se objevily dva poslanecké návrhy, které by výrazně zasáhly do televizního reklamního trhu. Pokud by prošly, zmizely by z médií nabídky půjček a úvěrů. Odborníci jsou skeptičtí k tomu, jestli by to mělo pozitivní efekt.
Filip Rožánek
20. 3. 2019
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
7 minut
Kampaň k přechodu na DVB-T2 chystá MPO na jaro, zatím ale ani nevyhlásilo tendr
Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo na svém webovém portálu odpověď tazatelce, která využila zákona 106 z roku 1999 o svobodném přístupu k informacím. PSALI JSME: Přechodu na DVB-T2 chybí infokampaň i ochota komerčních stanic vysílat v HD…
Jan Brychta
29. 1. 2019
Televize loni prodaly reklamu v odhadované hodnotě více než padesát miliard
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která se kromě realizace peoplemetrového měření televizní sledovanosti věnuje i monitoringu reklamních investic podle ceníkových cen inzerce jednotlivých médií, zveřejnila inzertní výdaje zadavatelů a příjmy…
Jan Brychta
29. 1. 2019
Slovenská Dvojka dostala pokutu za umístění reklamy do zápasu Španělska a Ruskem
Na svém prvním letošním zasedání uložila slovenská Rada pre vysielanie a retransmisiu z pozice regulátora audiovizuálních mediálních služeb pokutu téměř sedmi tisíc eur veřejnoprávní slovenské televizi Dvojka. Postih si slovenská veřejnoprávní…
Jan Brychta
15. 1. 2019
Počet nových komentářů
1
Online média a reklama v roce 2018: Jak porazit fake news a kde vzít peníze na existenci?
Ročenka 2018
Klasická média stále nevymřela a v internetové reklamě se točí více a více peněz. Spasí vydavatele RTB nebo placený obsah? Co přinesl rok 2018 v online médiích?
Daniel Dočekal
9. 1. 2019
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
Isobar představil reklamní systém umožňující publikaci aktuálních informací v televizi
Pražská kreativní agentura Isobar, dříve známá jako Bistro Agency, připravila ve spolupráci se sázkovou kanceláří Sazka a televizní skupinou Nova reklamní systém NEBE, který umožňuje zobrazovat v televizních reklamách informace „ne starší než pět…
Jan Brychta
21. 11. 2018
Počet nových komentářů
4
Atmedia zdražuje reklamu a začne ji prodávat pouze na dvě věkové skupiny
Od příštího roku bude mediazastupitelství Atmedia, které zastupuje 22 tématických televizních stanic, nabízet svým klientům reklamu cílenou pouze na dvě věkové skupiny. V rámci programových balíčků Atmax, Atadults a Atchoice na diváky ve věku od…
Jan Brychta
5. 10. 2018
Počet nových komentářů
2
Prima: Zákaz přetáčení reklam chceme spustit na podzim. Týkat se bude všech platforem
Jak už jsme informovali, obě největší komerční televizní skupiny, Nova i Prima, by rády zamezily možnosti přetáčení reklam v archivních službách placených platforem. O jejich zavedení a také způsobu se mělo rozhodnout o letošních prázdninách. Obě…
Jan Brychta
13. 8. 2018
Počet nových komentářů
92
Diváci nesledují reklamu aneb skupina Nova jako iniciátor nebo brzda dalšího vývoje
Na dubnovém setkání s operátory oznámila televize Nova, že její televizní skupina jako celek „přichází na IPTV platformách o 35 procent diváků, kteří sledují pořady, avšak nikoliv reklamu“.
Petr Faistauer
8. 6. 2018
Počet nových komentářů
135
Doba čtení:
5 minut
Vesselin Popov (Psychometrics Centre Cambridge): Facebook se nezmění, dokud pro něj budou data lidí tak výnosná
Rozhovor
Skryté sledování lidí vynáší, a po nějaký čas může procházet, dlouhodobě ale taková firma neporoste správným směrem, říká středisko psychometrie Univerzity v Cambridge.
Marek Janouš
24. 4. 2018
Počet nových komentářů
28
Doba čtení:
10 minut
Internet Advertising Conference 2018: GDPR pročistí trh
Report
Připravit se na GDPR není sice snadné, avšak je to příležitost nejen udělat si v datech pořádek, ale také očistit trh od podvodníků a napravit mu pověst.
Marek Janouš
10. 4. 2018
Počet nových komentářů
17
Doba čtení:
7 minut
James Williams (University of Oxford): Technologie mají pracovat pro nás, ne proti nám
Rozhovor
Obchodní cíle informačních technologií je třeba sladit s potřebami lidí, než bude příliš pozdě. James Williams hledá způsoby, jak na to.
Marek Janouš
30. 10. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
9 minut
SPIR vyzývá firmy, aby neinzerovaly na webech s nevhodným obsahem
Prestiž značek a dobré jméno mohou jednoduše ohrozit inzeráty zobrazené u obsahu, který nesouzní s filozofií. SPIR tak vyzývá inzerenty a jejich agentury, aby při umísťování své reklamy distribuované prostřednictvím reklamních sítí na platformách…
Jan Beránek
16. 6. 2017
Počet nových komentářů
19
BillBoard: Nejlepší dny pro reklamu jsou pondělí, úterý a neděle
Loni se v reklamě na internetu protočilo necelých dvacet miliard korun. A nejvíc rostla reklama na displejích mobilních telefonů. Zatímco v roce 2015 se na nich objevilo 18,7 procenta reklam, loni to bylo již 25,2 procenta. „Při pohledu na operační…
Jan Beránek
4. 4. 2017
Počet nových komentářů
4
YouTube nezměnilo pravidla, jen nechce problematický obsah
Philip DeFranco je youtuber. Má kanál, ze kterého mu plynuly příjmy. Ty má ale menší a menší. Nebuďte jako Philip, za problematický obsah nikdo platit nebude.
Daniel Dočekal
12. 9. 2016
Počet nových komentářů
23
Doba čtení:
2 minuty
Facebook (tak trochu) zruší pravidlo maxima 20 % textu v obrázku inzerátu
Tak trochu znamená, že původní poměrně jasné pravidlo se mění v nejasné posuzování „někým“. Stále bez reálné možnosti odvolání.
Daniel Dočekal
24. 6. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Instagram láká víc reklamy než Twitter, ukázal průzkum mezi agenturami
Obrázková sociální síť začíná točit reklamy podobně rychle jako mateřský Facebook.
Jan Beránek
10. 6. 2016
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
1 minuta
1
–
30
/
172
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji