Od příštího roku bude mediazastupitelství Atmedia, které zastupuje 22 tématických televizních stanic, nabízet svým klientům reklamu cílenou pouze na dvě věkové skupiny. V rámci programových balíčků Atmax, Atadults a Atchoice na diváky ve věku od 15 do 69 a v podobě balíčku Atkids na cílovou skupinu dětí od 4 do 14 let. Druhou jmenovanou pak nabízí Atmedia na českém trhu jako jediná.
ROZHOVOR: Atmedia – Počet nulových spotů se za posledních pět let zvýšil desetkrát
Dojde tak k úplnému zrušení prodeje reklamy na cílovou skupinu diváků starších patnácti let, čímž odpadne nabízený obchodní balíček Atsmart. Většina stanic z programového portfolia Atmedia je součástí peoplemetrového měření s výjimkou několika, obvykle regionálních programů. Prodej tak probíhá na standardní televizní měnu GRPs, v případě neměřených stanic pak prostřednictvím pásmových ceníků.
K příštímu roku dojde i k úpravě stávajících koeficientů sezonality platných pro všechny obchodní balíčky. V důsledku častější vyprodanosti televizních stanic přistoupila Atmedia zastupitelství k meziroční změně koeficientů, které společně s úpravou obchodní nabídky způsobí zvýšení cen inzerce v průměru o deset procent.
Atmedia nabízí kromě klasické spotové kampaně i další formy reklamy, jako je sponzoring, product placement, teleshopping, injektáže nebo HbbTV reklama.