Hlavní navigace

TV sledovanost

Mezi dvacítkou nejsledovanějších pořadů za srpen má Prima jen jedno umístění

První tři místa v TOP 25 nejsledovanějších pořadů českých televizí během letošního srpna obsadily pořady televize Nova. Nejúspěšněji si vedla Ordinace v růžové zahradě, která vykázala 960 tisíc diváků starších patnácti let. Televizní noviny…

Michaela Vasilová (Atmedia): Počet nulových spotů se za posledních pět let zvýšil desetkrát

S ředitelkou mediazastupitelství Atmedia o ceně nulového spotu, možnostech HbbTV, sledovanosti IPTV platforem, potenciálu Ultra HD (4K) a problematice tématických televizních stanic.

Doba čtení: 15 minut

Folklorika je nejsledovanější hudební televizí v rámci slovenské IPTV platformy Magio

Na špici sledovanosti se tak lidová hudební stanice Folklorika drží i druhý měsíc po svém startu. U slovenských diváků poráží ostatní hudební programy zařazené do základního balíčku, tedy stanice Senzi a Rebel, a „oproti druhému kanálu v pořadí…

V odložené sledovanosti vede Vyprávěj, Kriminálka Anděl a Poklad na Stříbrném jezeře

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která pro Asociaci televizních organizací realizuje peoplemetrové měření sledovanosti, zveřejnila výsledky tzv. odložené sledovanosti za letošní červenec. Nejsledovanějším pořadem, na který se čeští diváci…

Lepší TV: V létě přejde od televize k mobilní obrazovce skoro deset procent diváků

Pode statistik IPTV platformy Lepší.TV sleduje v období od ledna do května předplacený televizní obsah na mobilních zařízeních, jako jsou tablet a mobilní telefon, 23 procent uživatelů, zatímco od června do začátku srpna tento podíl vzrostl…

IPTV platforma jako reálná alternativa měření televizní sledovanosti a diváckého chování

Tuzemské IPTV služby s mnohatisícovými zákaznickými bázemi a stoprocentním přehledem o návycích svých předplatitelů představují reálnou konkurenci tzv. jednotné měně televizního trhu, tedy peoplemetrovému měření.

Doba čtení: 6 minut

Lepší TV: Zpětné zhlédnutí využila během fotbalového mistrovství skoro třetina diváků

IPTV platforma Lepší.TV zrekapitulovala chování svých uživatelů během nedávného světového šampionátu v kopané, když podle statistik Asociace televizních organizací klesá během letních prázdnin sledovanost televize až o čtvrtinu. Předplatitelé IPTV…

Letošní fotbalové mistrovství sledovalo s Českou televizí více než čtyři miliony lidí

Letošní světový šampionát byl čtrnáctým v řadě, který divákům nabídla veřejnoprávní Česká televize. Jejím prostřednictvím sledovalo její zápasy necelé 4,4 milionu diváků. Nejsledovanějším bylo nedělní finále mezi vítěznou Francií a stříbrným…

Odložená sledovanost televizních programů roste, nejrychleji u tematických stanic

Diváci sledují pomocí zpětného zhlédnutí zejména seriály, filmy a dokumenty. Díky tomu vykazují nejvyšší odloženou sledovanost tematické stanice zaměřené právě na tyto žánry. Tento fakt dokládají stanice zastupované společností Atmedia, u nichž…

Tuty hlásí úspěšný začátek roku, sledovaností předběhla i Disney nebo Nick jr.

Loni spuštěná dětská televize Tuty ohlásila splnění jednoho ze svých cílů, když její podíl na sledovanosti v cílové skupině čtyři až čtrnáct let překročil půl procenta.

Doba čtení: 1 minuta

Prezidentský duel České televize se stal nejsledovanější debatou za posledních dvacet let

Veřejnoprávní ČT1 a ČT24 si včera večer naladilo v průměru 2,7 milionu diváků, kteří sledovali diskusi prezidentských kandidátů Miloše Zemana a Jiřího Drahoše.

26. 1. 2018 14:30
Doba čtení: 1 minuta

Včerejší prezidentskou debatu sledovalo na Nově kolem milionu a půl diváků

UVNITŘ ANKETA & VIDEO – Kromě prezidenta Miloše Zemana byl do diskuse, kterou moderoval Rey Koranteng, pozván i jeho protikandidát Jiří Drahoš. Z „časových důvodů“ se ale odmítl zúčastnit.

Doba čtení: 1 minuta

ATO: Volby fungují jako olympiáda, přitáhnou k obrazovkám více diváků

UVNITŘ TABULKA – S blížícími se prezidentskými volbami očekává Asociace televizních organizací prudké navýšení sledovanosti souvisejících zpravodajských pořadů.

7. 1. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Druhý díl Marie Terezie opět překonal hranici dvou milionů diváků

Včera odvysílaný druhý díl koprodukčního snímku Marie Terezie si nenechalo ujít 2,157 milionu diváků. To byl takřka každý druhý, kdo měl včera večer puštěnou televizi.

3. 1. 2018 15:00
Doba čtení: 1 minuta

Sledovanost Marie Terezie přesáhla 2 mil. diváků. Anděl páně 2 celkově 3,7 mil.

UVNITŘ FOTOGALERIE – Koprodukční drama čtyř veřejnoprávních televizí ovládlo s prvním dílem novoroční obrazovku. Dnes se vysílá druhý.

2. 1. 2018 12:28
Doba čtení: 1 minuta

Sledovanost dvoudílné Marie Terezie trhala na Slovensku rekordy

UVNITŘ VIDEO A FOTOGALERIE – Zatímco Česká televize ji má naplánovanou na Nový rok, slovenská veřejnoprávní Jednotka historické drama vysílala v pondělí a včera.

27. 12. 2017 12:22
Doba čtení: 1 minuta

Pohádka Nejlepší přítel s výtečnou sledovaností. A hned je na Youtube…

Letošním vánočním svátkům kralují pořady České televize. V čele končí oba díly Anděla Páně, Nejlepší přítel měl i tak polovinu publika.

26. 12. 2017 12:05
Doba čtení: 1 minuta

Česká televize: Anděl Páně 2 nejsledovanější pohádkou posledních patnácti let

UVNITŘ FOTOGALERIE – Podle ATO – Nielsen Admosphere byla sledovanost této pohádkové novinky naprosto výjimečná a stala se jedničkou nejen včerejšího dne.

Doba čtení: 1 minuta

Pátý díl seriálu Dáma a Král skoro na třetině publika

V mladší divácké kategorii 15–54 Skupina Nova minulý týden programem svých stanic v prime time zaujala 42,42 % diváků u obrazovek.

20. 11. 2017 14:00
Doba čtení: 1 minuta

Nielsen spustil nástroj pro měření reklamních on-line kampaní i na českém trhu

Nielsen Digital Ad Ratings (Nielsen DAR) funguje v bezmála třicítce zemí po celém světě. Nyní se nasazuje i do Česka.

25. 10. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta

Dětská televize Tuty: Do DVB-T2 chceme vstoupit co nejdříve

Obchodní ředitel Pavel Bouček a programový ředitel Tom Kubizňák hodnotí prvních 100 dnů vysílání televize a přibližují jednotlivé nákladové položky jejího provozu.

24. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 11 minut

Superdebatu ČT sledoval každý třetí divák

Včerejší předvolební Superdebatu České televize sledovalo v průměru 822 tisíc diváků.

20. 10. 2017 14:30
Doba čtení: do minuty

Jediným jednatelem prodané Atmedie je Michaela Vasilová

V září letošního roku došlo k prodeji mediálního zastupitelství Atmedia Czech, s. r. o. Původní majitelé se prý „rozhodli s ohledem na plány rozvoje na domácím mediálním trhu“.

17. 10. 2017 6:00
Doba čtení: 1 minuta

Policie Modrava 2 opět dominuje. Včera se dostala nad dva miliony

Seriál se v minulém týdnu znovu stal nejsledovanějším pořadem českého televizního trhu, a to jak v mladší cílové skupině 15–54, tak v obecné kategorii 15+.

16. 10. 2017 14:00
Doba čtení: 1 minuta

Nova: včerejší epizoda Hajný, který zmizel, byla nejúspěšnějším pořadem podzimní sezóny

UVNITŘ FOTOGALERIE – Druhá řada seriálu Policie Modrava podle společnosti ATO – Nielsen Admosphere vykazuje čím dál tím vyšší čísla. Dařilo se i Kameňáku.

Doba čtení: 1 minuta

Sledovanosti jasně dominuje Policie Modrava

Skupina Nova minulý týden potvrdila pozici nejsledovanější značky na českém trhu. Souhrnný podíl za všechny její stanice v kategorii 15–54 dělal v prime time 40,98 %.

Doba čtení: 1 minuta

Skupina Barrandov ohlásila nejlepší měsíc v historii

Letošní červenec znamenal pro společnost značný skok ve sledovanosti. Průměrný podíl dosáhl skoro 11 %, což je historické maximum.

Doba čtení: 1 minuta

Atmedia ohlašuje téměř 30 % nárůst. Roste i dětská Tuty

Výsledky sledovanosti mediálního zastupitelství za červenec vykazují, v meziročním srovnání, výrazně vzestupný trend. Podílejí se na něm i dětské kanály.

4. 8. 2017 10:00
Doba čtení: 2 minuty

JOJ Cinema oslavila první výročí u Atmedia. Na podzim uvede historické drama Lord of Shanghai

UVNITŘ PODZIMNÍ PREMIÉRY A VIDEO – Dne 1. srpna 2016 začala stanici obchodně zastupovat společnost Atmedia. Do té doby si televize prodávala reklamu sama.

Doba čtení: 1 minuta

Seriálovou bitvu vyhrála v červnu Nova, nejsledovanějším seriálem byla Policie Modrava

UVNITŘ GRAFY – Nejúspěšnější Policii Modravu dělí od šestého Labyrintu více než 670 tisíc diváků starších patnácti let.

14. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty