Nielsen Digital Ad Ratings nabízí inzerentům ucelený přehled o výkonu a zásahu on-line reklamy napříč všemi zařízeními. Od svého prvního spuštění v roce 2011 se stal v podstatě standardem pro nezávislé měření kampaní.
Tomáš Hynčica, Business & Research Director Nielsen Admosphere, k produktu dodává: Cílem je měřit lidi, samotné uživatele internetu, nejen jejich zařízení, a to napříč různými obrazovkami i reklamními platformami. Řešení, které Nielsen DAR přináší, tak přispěje k detailnější a transparentnější analýze online kampaní.
NAPSALI JSME: Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou
Peoplemetrová data a průzkumy trhu nově pod hlavičkou Nielsen Admosphere
Nielsen DAR nyní poskytuje měření zásahu on-line reklamy napříč celým českým internetem, včetně globálních platforem. Zadavatelé mají do druhého dne k dispozici zprávu o výkonu kampaně ve standardních mediálních metrikách: reach, frekvence, GRP a imprese, a to včetně rozdělení přes všechna zařízení a platformy, tedy počítače a mobilní zařízení (chytré telefony a tablety), prohlížeče a aplikace. K dispozici jsou také standardní údaje za všechna připojená zařízení.
Nástroj tak umožňuje měřit i reálnou viditelnost pro jednotlivé reklamní pozice na úrovni GRP pro vybrané cílové skupiny. V rámci Digital Ad Ratings lze k měření a reportování viditelnosti využít data od různých dodavatelů, kteří se touto problematikou zabývají, a tím umožňuje zadavatelům nastavit si různé prahy viditelnosti tak, aby co nejlépe využili on-line prostor pro svoji komunikaci.