Hlavní navigace

Nielsen Admosphere

Sedm procent tuzemských televizních domácností už přijímá DVB-T2 vysílání

Podle aktuálních výsledků Kontinuálního výzkumu z prvního čtvrtletí letošního roku, zajišťovaného pro Asociaci televizních organizací společností Nielsen Admosphere v rámci projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti, využívá…

Jan Brychta

12. 6. 2018 16:00

I mezi IPTV diváky vedou ve sledovanosti tuzemské krimi seriály

Podle statistiky sledovanosti za letošní březen, kterou zpracovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere a jejíž údaje potvrzují i statistiky IPTV platformy Lepší.TV, se v první dvacítce nejsledovanějších pořadů nachází hned jedenáct seriálových…

Jan Brychta

30. 4. 2018 6:00

V lednu spuštěná televize Seznam zasáhla během března skoro milion diváků

Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu…

Jan Brychta

4. 4. 2018 6:00

Monitorovaná média hlásí nárůst příjmů, TV reklama si polepšila o téměř 19 %

Za první dva měsíce letošního roku si média monitorovaná výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere přišla na 10,8 miliardy korun, o více než jednu miliardu více než za srovnatelné období loňského roku. Tradičně nejlépe se dařilo prodejcům televizní…

Jan Brychta

26. 3. 2018 6:00

ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu

Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety. Autor:…

Jan Brychta

21. 3. 2018 6:00

Čas strávený před televizí se neustále prodlužuje, dvě třetiny domácností deklarují HD příjem

Absenci televizního přijímače přiznává pouze pět procent tuzemských rodin, diváci starší patnácti let tráví před obrazovkou necelé čtyři hodiny denně.

Jan Brychta

13. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 1 minuta

Portál Film Popular nabízí tisíce videí, ze tří stovek titulů je osmnáct filmů a seriálů v HD

Velký podíl na HD tvorbě tvoří české dokumenty a další pořady sesterské stanice Kinosvět. Celkový počet videí, které videoportál nabízí, v současnosti dosahuje téměř dvou tisíc.

Jan Brychta

5. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 14 minut

Loni prodala sledovaná média reklamu v ceníkové hodnotě přes osmdesát miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Ve srovnání s loňským rokem si prodejci televizní, tištěné, rozhlasové a venkovní reklamy dohromady polepšili o téměř sedm miliard korun.

Jan Brychta

16. 2. 2018 12:00
Doba čtení: 2 minuty

Reklama v roce 2017 přesáhla, v ceníkových cenách, 100 miliard Kč

Zpráva z celoročních dat monitoringu reklamy Nielsen Admosphere ale říká i to, že největším zadavatelem je Alza.cz a že Škoda Auto je desátá.

Bohumil Herwig

18. 1. 2018 6:00
Doba čtení: 1 minuta

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.

Jan Brychta

21. 11. 2017 15:30
Doba čtení: 1 minuta

Nielsen spustil nástroj pro měření reklamních on-line kampaní i na českém trhu

Nielsen Digital Ad Ratings (Nielsen DAR) funguje v bezmála třicítce zemí po celém světě. Nyní se nasazuje i do Česka.

Bohumil Herwig

25. 10. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta

Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?

UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.

Jan Brychta

6. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Televizor má v domácnosti stále dominantní postavení. Na tabletu sledujeme videa jen minutu denně

Ani zvyšující se počet digitálních zařízení typu mobil, tablet, počítač, neohrožuje podle společnosti ATO vůdčí postavení televizního přijímače.

Bohumil Herwig

16. 8. 2017 10:00
Doba čtení: 2 minuty

Změny v měření televizní sledovanosti, aktuální výsledky poslechovosti a novinky na webech televize Prima

TÝDENNÍ REVIZE – Jak ovlivní zařazení odložené sledovanosti prodej reklamy? Která rádia si polepšila? A co připravuje internetové oddělení televize Prima?

Jan Brychta

12. 8. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní

Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.

Jan Brychta

8. 8. 2017 14:00
Doba čtení: 3 minuty

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

Jan Brychta

4. 7. 2017 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.

Jan Brychta

28. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

Jan Brychta

6. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Hybridní televize je zábavou pro celou rodinu, říká Denisa Kollárová z České televize

AKTUALIZACE – Jednou z nejčastěji skloňovaných zkratek letošního TVCONu bylo HbbTV, své zkušenosti s červeným tlačítkem představila posluchačům i specialistka České televize na nelineární vysílání.

Jan Brychta

23. 3. 2017 20:00
Doba čtení: 1 minuta

Letošní TVCON hlásí další řečníky, hybridní projekty ProSieben představí Lars Friedrichs

UVNITŘ VIDEO – V programu letošního ročníku konference TVCON přibyla kromě Friedrichse i další jména, mezi nimi David Duroň jako ředitel O2 TV, Hana Friedlaenderová za výzkumníky Nielsen Admosphere a Peter Matal z RTVS.

Jan Brychta

17. 3. 2017 14:00
Doba čtení: 1 minuta

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Jan Brychta

27. 2. 2017 0:00
Doba čtení: 1 minuta

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

Jan Brychta

19. 1. 2017 14:30
Doba čtení: 1 minuta

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

Jan Brychta

22. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Za prvních deset měsíců utratili zadavatelé o osm miliard korun více než loni

UVNITŘ GRAFY – Při srovnání loňského a letošního října poklesly o necelé dvě procenta investice do rozhlasové reklamy.

Jan Brychta

14. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty

ATO si vybralo realizátora crossplatformního měření televizní a online sledovanosti

Výzkumníci z Nielsen Admosphere podepsali smlouvu s Asociací televizních organizací na realizaci crossplatformního měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu pro roky 2018 až 2022.

Jan Brychta

20. 11. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Telekomunikační společnosti utratily letos za reklamu necelé dvě miliardy korun

Během prvních devíti měsíců letošního roku si zadavatelé ze segmentu telekomunikací zakoupili reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než loni.

Jan Brychta

26. 10. 2016 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Za první tři kvartály přesáhly investice do médií padesát miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Všechny mediatypy hlásí v meziročním srovnání růst, nejvíce si polepšila televize, nejméně venkovní reklama.

Jan Brychta

18. 10. 2016 12:33
Doba čtení: 1 minuta

Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor

Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.

Jan Brychta

28. 8. 2016 0:00
Doba čtení: 1 minuta

Výběr z prezentací, které zazněly na konferenci Digimedia 2016

Pořádající Asociace českých reklamních agentur zpřístupnila na svém webu prezentace vybraných řečníků. Věnují se mimo jiné budoucnosti veřejnoprávního vysílání, digitální demenci nebo digitalizaci z pohledu diváků.

Jan Brychta

27. 5. 2016 22:19
Doba čtení: 1 minuta

Všechny prezentace z konference Televizní digitalizace 2.0 jsou dostupné online

UVNITŘ FOTOGALERIE – Agentura Taktiq, která spolu s ministerstvem průmyslu a obchodu akci uspořádala, zveřejnila na svém webu prezentace předášejících.

Jan Brychta

15. 4. 2016 14:00
Doba čtení: 1 minuta