server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere
1
–
30
/
62
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Tahounem televizní sledovanosti je česká tvorba
Česká tvorba v televizní sledovanosti vítězí nad zahraniční. Televizi jsme loni sledovali průměrně přes 4 hodiny denně, přičemž 60 % času trávili lidé sledováním domácí – české nebo československé – tvorby. Dlouhodobá data z elektronického měření…
Filip Rožánek
21. 11. 2022
Ochota Čechů platit za video na internetu se výrazně zvýšila
Přibližně desetina lidí si platí přístup k několika videoslužbám najednou, ukazují data o českém trhu.
Filip Rožánek
29. 9. 2022
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
4 minuty
Nova chce, aby diváci aktivně používali HbbTV. Nabídne víc videa i hlasování
Čeští diváci už si celkem zvykli, že červené tlačítko na ovladači vyvolá doplňkové funkce k vysílání. V posledním roce věnuje této oblasti větší pozornost i televize Nova.
Filip Rožánek
25. 7. 2022
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
5 minut
Televizní sledovanost bude nadále měřit Nielsen Admosphere
Agentura Nielsen Admosphere podepsala s Asociací televizních organizací smlouvu na elektronické měření sledovanosti, která bude platit do roku 2027. Prodlužuje se tak spolupráce trvající už dvě dekády. Stejně jako dosud klienti dostanou data…
Filip Rožánek
28. 6. 2022
Počet nových komentářů
1
Data: Na seriál Duch se dívala čtvrtina lidí u obrazovek
Přes milion lidí starších 15 let usedalo každou sobotu k televiznímu seriálu Duch. Osmidílná odlehčená detektivka s duchařskou zápletkou se tak zařadila mezi úspěšné jarní novinky stanice Prima. Průměrná sledovanost byla 1,067 milionu diváků, podíl…
Filip Rožánek
29. 3. 2022
Data: DVB-T2 letos mírně oslabuje, zvyšuje se zájem o IPTV
Asociace televizních organizací zveřejnila aktuální data o hlavním způsobu příjmu televizního signálu v českých domácnostech. Zjišťuje se v rámci dlouhodobého průzkumu, jen letos už proběhly tři vlny dotazování. Díky tomu je vidět vývoj během…
Filip Rožánek
24. 11. 2021
Počet nových komentářů
48
Data: V českých domácnostech se zvyšuje počet televizorů, roste zájem o IPTV
Sledovanost televize v České republice neklesá. Osoby starší 15 let ji sledují v průměru čtyři hodiny denně. Vyplývá to z kontinuálního měření, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje agentura Nielsen Admosphere. V pandemickém roce…
Filip Rožánek
22. 9. 2021
Počet nových komentářů
25
Na Primě v prvním pololetí vítězila Slunečná a Polda, na webu vedl Like House
Televize Prima zveřejnila souhrnné výsledky sledovanosti za první pololetí letošního roku. Jejím nejúspěšnějším pořadem zůstává seriál Slunečná, který si zapíná průměrně 1 287 000 diváků starších 15 let. Průměrný podíl na sledovanosti v době…
Filip Rožánek
9. 7. 2021
Prvnímu pololetí kralovala Česká televize, dosáhla na nejlepší čísla od roku 1998
Nejsledovanější televizní skupinou na českém trhu byla v prvním pololetí roku 2021 Česká televize. Vyplývá to z údajů oficiálního elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje agentura Nielsen Admosphere. …
Filip Rožánek
8. 7. 2021
Sledovanost TV Seznam se zvýšila na 0,63 %
Televize Seznam v lednu zvýšila svůj průměrný celodenní podíl na sledovanosti. Podle peoplemetrového měření zajišťovaného agenturou Nielsen Admosphere si ji zapínalo průměrně 0,63 % diváků starších 15 let. V lednu 2020 to bylo 0,35 %. Stanice se…
Filip Rožánek
9. 2. 2021
Počet nových komentářů
15
Zločiny Velké Prahy jsou nejsledovanější seriálovou premiérou ČT za 15 let
Nedělní premiéru nového seriálu České televize Zločiny Velké Prahy si na programu ČT1 nenechalo ujít 2,026 milionu diváků starších patnácti let s podílem na publiku 43 %. Úvodní epizoda série se tak stala nejsledovanějším prvním dílem premiérového…
Filip Rožánek
1. 2. 2021
Počet nových komentářů
3
Na Štědrý den byla nejsledovanější pohádka O vánoční hvězdě
Nová pohádka O vánoční hvězdě byla na Štědrý den nejsledovanějším pořadem. Na ČT1 ji vidělo 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,68 milionu diváků (starších 15 let). Pohádka O vánoční hvězdě Druhou příčku…
Filip Rožánek
25. 12. 2020
Počet nových komentářů
16
DVB-T2 v Česku? Hlavně set-top box a společná televizní anténa
České radiokomunikace rozeslaly vlastní hodnocení přechodu na DVB-T2. Od agentury Nielsen Admosphere si mimo jiné nechaly zjistit, jak se tuzemské domácnosti s přelaďováním vypořádaly. Z domácností, které přijímají DVB-T2, jich 52 % využívá…
Filip Rožánek
3. 12. 2020
Počet nových komentářů
18
Po rekordním jaru naměřily televizní peoplemetry i rekordní říjen
Tak vysokou sledovanost, jaká byla v říjnu 2020, nenaměřily televizní peoplemetry v žádném z minulých říjnových měsíců od začátku projektu v roce 1997. Denní sledovanost v cílové skupině diváků starších 15 let představovala 4 hodiny a 18 minut, což…
Filip Rožánek
20. 11. 2020
Netflix? Ne, raději DVTV a YouTube. Cesta do duše nevěrného televizního diváka
Na co se dívají lidé, kteří ohrnují nos nad klasickým televizním programem? Podrobná data zazněla na konferenci Czech Internet Forum.
Filip Rožánek
12. 11. 2020
Počet nových komentářů
93
Doba čtení:
4 minuty
Přelaďování je u konce. Co nám dal a vzal přechod na DVB-T2?
Vysílač Valašské Klobouky – Ploštiny jako úplně poslední v republice kompletně ukončil šíření DVB-T. Podíl domácností, které spoléhají jen na anténu, stále klesá.
Filip Rožánek
29. 10. 2020
Počet nových komentářů
24
Doba čtení:
8 minut
Investice do TV reklamy navzdory krizi vzrostly, rádia naopak přicházejí o peníze
Agentura Nielsen Admosphere zveřejnila meziroční srovnání reklamních investic za první tři čtvrtletí. Z tabulky vyplývá, že navzdory koronavirové krizi se útraty za reklamu v televizním vysílání zvýšily o 6 procent. Firmy se naopak odklánějí od…
Filip Rožánek
21. 10. 2020
Česká televize dokončila přechod na DVB-T2. Vyřídila 23 tisíc dotazů
Vypnutím DVB-T na vysílačích Zlín-Tlustá hora a Valašské Klobouky-Ploštiny uzavřela Česká televize přechod na nový vysílací standard DVB-T2. Při té příležitosti zveřejnila své ohlédnutí za celým procesem, který začal loni 27. listopadu. „Změna si…
Filip Rožánek
2. 10. 2020
Sledovanost televize byla v březnu kvůli pandemii nejvyšší za posledních 17 let
Měření televizní sledovanosti v Česku zažilo rekordní březen. Podle společného oznámení agentury Nielsen Admosphere, která provozuje peoplemetrové měření sledovanosti, a Asociace televizních organizací byla průměrná denní sledovanost televizního…
Filip Rožánek
17. 4. 2020
Počet nových komentářů
2
Měření sledovanosti se vzpamatovává z počítačového útoku, dorazila první data
Společnosti Nielsen Admosphere, která na českém televizním trhu zajišťuje měření sledovanosti pomocí peoplemetrů, se podařilo kompletně obnovit činnost. Její systémy na konci března ochromil ransomware, kvůli kterému skoro týden nemohla tuzemským…
Filip Rožánek
6. 4. 2020
Firmu provozující měření sledovanosti napadl ransomware, data se opozdí
Společnost Nielsen Admosphere, která na českém televizním trhu zajišťuje měření sledovanosti, i její dceřiná společnost Adwind Software byly v noci napadeny ransomwarem. Podle tiskového prohlášení firmy se tak stalo ve 23.30. Ransomware šifruje…
Filip Rožánek
31. 3. 2020
Koronavirus zvedá sledovanost televizních stanic, výrazně je to vidět u dětí a mládeže
V datech z peoplemetrového měření, které pro Asociaci televizních organizací připravuje agentura Nielsen Admosphere, lze v posledních dnech pozorovat nárůst denní sledovanosti o 45 minut oproti předchozímu období. Sledovanost za posledních sedm…
Filip Rožánek
20. 3. 2020
Počet nových komentářů
4
Netflix a HBO GO jsou v českých domácnostech okrajové záležitosti
České domácnosti zatím službám jako je Netflix nebo HBO GO příliš neholdují. Ukazují to data z kontinuálního výzkumu agentury Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací, který sleduje data od roku 2012. Na konferenci Innovation Day jeho…
Filip Rožánek
12. 11. 2019
Počet nových komentářů
35
Dnes je Den peoplemetrů, měření sledovanosti má 22. narozeniny
Na neděli 2. června připadá v Česku Den peoplemetrů. Připomíná spuštění prvního projektu elektronického měření sledovanosti v České republice v roce 1997. Do té doby se sledovanost zjišťovala pomocí tzv. deníčkového výzkumu, kdy si vybraní diváci…
Filip Rožánek
2. 6. 2019
Televize loni prodaly reklamu v odhadované hodnotě více než padesát miliard
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která se kromě realizace peoplemetrového měření televizní sledovanosti věnuje i monitoringu reklamních investic podle ceníkových cen inzerce jednotlivých médií, zveřejnila inzertní výdaje zadavatelů a příjmy…
Jan Brychta
29. 1. 2019
V září sledovali diváci hlavně Novu, tu těsně následovala ČT a na chvostu skončila Prima
Z pětadvaceti nejsledovanějších televizních pořadů za letošní září, jejichž přehled pravidelně sestavuje realizátor peoplemetrového měření, výzkumná agentura Nielsen Admosphere, se nejvíce míst povedlo obsadit pořadům televize Nova. Její tituly se…
Jan Brychta
12. 10. 2018
Počet nových komentářů
44
Mezi dvacítkou nejsledovanějších pořadů za srpen má Prima jen jedno umístění
První tři místa v TOP 25 nejsledovanějších pořadů českých televizí během letošního srpna obsadily pořady televize Nova. Nejúspěšněji si vedla Ordinace v růžové zahradě, která vykázala 960 tisíc diváků starších patnácti let. Televizní noviny…
Jan Brychta
20. 9. 2018
Počet nových komentářů
33
V odložené sledovanosti vede Vyprávěj, Kriminálka Anděl a Poklad na Stříbrném jezeře
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která pro Asociaci televizních organizací realizuje peoplemetrové měření sledovanosti, zveřejnila výsledky tzv. odložené sledovanosti za letošní červenec. Nejsledovanějším pořadem, na který se čeští diváci…
Jan Brychta
16. 8. 2018
Počet nových komentářů
6
IPTV platforma jako reálná alternativa měření televizní sledovanosti a diváckého chování
Tuzemské IPTV služby s mnohatisícovými zákaznickými bázemi a stoprocentním přehledem o návycích svých předplatitelů představují reálnou konkurenci tzv. jednotné měně televizního trhu, tedy peoplemetrovému měření.
Jan Brychta
6. 8. 2018
Počet nových komentářů
22
Doba čtení:
6 minut
Za prvních pět měsíců roku prodala tuzemská média reklamu za téměř 34 miliard korun
Tradičně nejlépe se vedlo televizní reklamě, jejíž ceníkové příjmy od ledna do května přesáhly dvacet miliard korun, což ve srovnání se stejným obdobím loňského roku znamená nárůst o devět procent. O čtyři procenta si polepšila i tištěná inzerce,…
Jan Brychta
19. 6. 2018
Počet nových komentářů
2
1
–
30
/
62
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji