Hlavní navigace

Nielsen Admosphere

V září sledovali diváci hlavně Novu, tu těsně následovala ČT a na chvostu skončila Prima

Z pětadvaceti nejsledovanějších televizních pořadů za letošní září, jejichž přehled pravidelně sestavuje realizátor peoplemetrového měření, výzkumná agentura Nielsen Admosphere, se nejvíce míst povedlo obsadit pořadům televize Nova. Její tituly se…

Mezi dvacítkou nejsledovanějších pořadů za srpen má Prima jen jedno umístění

První tři místa v TOP 25 nejsledovanějších pořadů českých televizí během letošního srpna obsadily pořady televize Nova. Nejúspěšněji si vedla Ordinace v růžové zahradě, která vykázala 960 tisíc diváků starších patnácti let. Televizní noviny…

V odložené sledovanosti vede Vyprávěj, Kriminálka Anděl a Poklad na Stříbrném jezeře

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která pro Asociaci televizních organizací realizuje peoplemetrové měření sledovanosti, zveřejnila výsledky tzv. odložené sledovanosti za letošní červenec. Nejsledovanějším pořadem, na který se čeští diváci…

IPTV platforma jako reálná alternativa měření televizní sledovanosti a diváckého chování

Tuzemské IPTV služby s mnohatisícovými zákaznickými bázemi a stoprocentním přehledem o návycích svých předplatitelů představují reálnou konkurenci tzv. jednotné měně televizního trhu, tedy peoplemetrovému měření.

Doba čtení: 6 minut

Za prvních pět měsíců roku prodala tuzemská média reklamu za téměř 34 miliard korun

Tradičně nejlépe se vedlo televizní reklamě, jejíž ceníkové příjmy od ledna do května přesáhly dvacet miliard korun, což ve srovnání se stejným obdobím loňského roku znamená nárůst o devět procent. O čtyři procenta si polepšila i tištěná inzerce,…

Sedm procent tuzemských televizních domácností už přijímá DVB-T2 vysílání

Podle aktuálních výsledků Kontinuálního výzkumu z prvního čtvrtletí letošního roku, zajišťovaného pro Asociaci televizních organizací společností Nielsen Admosphere v rámci projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti, využívá…

I mezi IPTV diváky vedou ve sledovanosti tuzemské krimi seriály

Podle statistiky sledovanosti za letošní březen, kterou zpracovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere a jejíž údaje potvrzují i statistiky IPTV platformy Lepší.TV, se v první dvacítce nejsledovanějších pořadů nachází hned jedenáct seriálových…

V lednu spuštěná televize Seznam zasáhla během března skoro milion diváků

Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu…

Monitorovaná média hlásí nárůst příjmů, TV reklama si polepšila o téměř 19 %

Za první dva měsíce letošního roku si média monitorovaná výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere přišla na 10,8 miliardy korun, o více než jednu miliardu více než za srovnatelné období loňského roku. Tradičně nejlépe se dařilo prodejcům televizní…

26. 3. 2018 6:00

ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu

Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety. Autor:…

Čas strávený před televizí se neustále prodlužuje, dvě třetiny domácností deklarují HD příjem

Absenci televizního přijímače přiznává pouze pět procent tuzemských rodin, diváci starší patnácti let tráví před obrazovkou necelé čtyři hodiny denně.

Doba čtení: 1 minuta

Portál Film Popular nabízí tisíce videí, ze tří stovek titulů je osmnáct filmů a seriálů v HD

Velký podíl na HD tvorbě tvoří české dokumenty a další pořady sesterské stanice Kinosvět. Celkový počet videí, které videoportál nabízí, v současnosti dosahuje téměř dvou tisíc.

Doba čtení: 14 minut

Loni prodala sledovaná média reklamu v ceníkové hodnotě přes osmdesát miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Ve srovnání s loňským rokem si prodejci televizní, tištěné, rozhlasové a venkovní reklamy dohromady polepšili o téměř sedm miliard korun.

Doba čtení: 2 minuty

Reklama v roce 2017 přesáhla, v ceníkových cenách, 100 miliard Kč

Zpráva z celoročních dat monitoringu reklamy Nielsen Admosphere ale říká i to, že největším zadavatelem je Alza.cz a že Škoda Auto je desátá.

Doba čtení: 1 minuta

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.

21. 11. 2017 15:30
Doba čtení: 1 minuta

Nielsen spustil nástroj pro měření reklamních on-line kampaní i na českém trhu

Nielsen Digital Ad Ratings (Nielsen DAR) funguje v bezmála třicítce zemí po celém světě. Nyní se nasazuje i do Česka.

25. 10. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta

Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?

UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.

Doba čtení: 4 minuty

Televizor má v domácnosti stále dominantní postavení. Na tabletu sledujeme videa jen minutu denně

Ani zvyšující se počet digitálních zařízení typu mobil, tablet, počítač, neohrožuje podle společnosti ATO vůdčí postavení televizního přijímače.

Doba čtení: 2 minuty

Změny v měření televizní sledovanosti, aktuální výsledky poslechovosti a novinky na webech televize Prima

TÝDENNÍ REVIZE – Jak ovlivní zařazení odložené sledovanosti prodej reklamy? Která rádia si polepšila? A co připravuje internetové oddělení televize Prima?

12. 8. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní

Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.

8. 8. 2017 14:00
Doba čtení: 3 minuty

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

4. 7. 2017 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.

28. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

6. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Hybridní televize je zábavou pro celou rodinu, říká Denisa Kollárová z České televize

AKTUALIZACE – Jednou z nejčastěji skloňovaných zkratek letošního TVCONu bylo HbbTV, své zkušenosti s červeným tlačítkem představila posluchačům i specialistka České televize na nelineární vysílání.

Doba čtení: 1 minuta

Letošní TVCON hlásí další řečníky, hybridní projekty ProSieben představí Lars Friedrichs

UVNITŘ VIDEO – V programu letošního ročníku konference TVCON přibyla kromě Friedrichse i další jména, mezi nimi David Duroň jako ředitel O2 TV, Hana Friedlaenderová za výzkumníky Nielsen Admosphere a Peter Matal z RTVS.

17. 3. 2017 14:00
Doba čtení: 1 minuta

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Doba čtení: 1 minuta

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

19. 1. 2017 14:30
Doba čtení: 1 minuta

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

22. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Za prvních deset měsíců utratili zadavatelé o osm miliard korun více než loni

UVNITŘ GRAFY – Při srovnání loňského a letošního října poklesly o necelé dvě procenta investice do rozhlasové reklamy.

Doba čtení: 2 minuty

ATO si vybralo realizátora crossplatformního měření televizní a online sledovanosti

Výzkumníci z Nielsen Admosphere podepsali smlouvu s Asociací televizních organizací na realizaci crossplatformního měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu pro roky 2018 až 2022.

20. 11. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty