Hlavní navigace

Na Primě v prvním pololetí vítězila Slunečná a Polda, na webu vedl Like House

9. 7. 2021

Sdílet

Seriál Slunečná Autor: TV Prima

Televize Prima zveřejnila souhrnné výsledky sledovanosti za první pololetí letošního roku. Jejím nejúspěšnějším pořadem zůstává seriál Slunečná, který si zapíná průměrně 1 287 000 diváků starších 15 let. Průměrný podíl na sledovanosti v době vysílání seriálu představuje 28,87 %. Ukazují to data z oficiálního elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje agentura Nielsen Admosphere.

V prvním pololetí diváky kromě Slunečné zaujala čtvrtá série Poldy, kterou průměrně sledovalo 1 044 000 diváků starších 15 let (share 23,15 %), a také novinka Einstein – Případy nesnesitelného génia, již průměrně zhlédlo 912 000 diváků starších 15 let (share 24,29 %). Seriál Sestřičky průměrně přilákal k obrazovkám 746 000 diváků (share 17,38 %). Mezi nejsledovanější pořady se vklínila ještě pohádka Zakleté pírko, červnovou televizní premiéru si nenechalo ujít 1 055 000 diváků (podíl na sledovanosti dosáhl 28,94 %). 

Hitem internetového videoarchivu Primy byla reality show Like House, průměrně dosahovala 4,8 milionu přehrání měsíčně. Druhé místo obsadil seriál Slunečná (průměrně 1,7 milionu přehrání měsíčně).

Zpravodajská stanice CNN Prima News si v červnu připsala průměrný podíl na sledovanosti 0,92 % diváků starších 15 let. Nejsledovanějším pořadem byla Partie Terezie Tománkové z 20. června, zapnulo si ji 103 tisíc diváků a podíl na sledovanosti v době vysílání dosáhl 6,36 %. 

Nejmladší kanál Prima Star dosáhl v červnu podílu na sledovanosti 0,41 % diváků starších 15 let. Nejúspěšnějším dnem byl čtvrtek 17. června, kdy měl celodenní share 0,56 %. Oblíbeným pořadem této stanice je Doktor z venkova, který dosáhl v úterý 15. června na share 2,73 %.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).