Hlavní navigace

Lepší TV: Zpětné zhlédnutí využila během fotbalového mistrovství skoro třetina diváků

Sdílet

Jan Brychta 19. 7. 2018

IPTV platforma Lepší.TV zrekapitulovala chování svých uživatelů během nedávného světového šampionátu v kopané, když podle statistik Asociace televizních organizací klesá během letních prázdnin sledovanost televize až o čtvrtinu. Předplatitelé IPTV služeb se ale mohou na vybrané pořady podívat zpětně. 

V případě zápasů fotbalového mistrovství také hodně uživatelů tuto možnost využilo. Kupříkladu zápas o třetí místo sledovalo ze záznamu 31 procent našich uživatelů oproti 69 procentům diváků živého vysílání. Finálový zápas pak zpětně zhlédlo 21 procent lidí a živě 79 procent, prozrazuje Pavel Górecki, ředitel Lepší.TV.

RECENZE: Jaká je Lepší.TV v počítači a v mobilu? Velmi dobrá 

Internetové televize nabízejí více možností i pro nahrávání pořadů. Naše aplikace dovoluje uživatelům nahrávat v jednu chvíli několik pořadů na různých kanálech. V případě pravidelných pořadů je navíc možné jednoduše nastavit nahrávání všech dílů daného pořadu, které se pak postupně automaticky nahrávají a ukládají do příslušné sekce aplikace, dodává Górecki. 


Autor: Karel Choc

Pavel Górecki na letošním ročníku konference TVCON.

Programovou nabídku platformy Lepší.TV je možné využívat nejen v rámci klasického televizoru pomocí vlastního set-top boxu této služby, ale také v prostředí Smart aplikace na chytrých televizorech nebo prostřednictvím mobilní aplikace na počítači, notebooku, tabletu nebo smartphonu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2018 14:09

    LenTak (neregistrovaný) 185.147.25.---

    Táto služba je čistá sľubotechna, problémy riešia iba sľubmi, napr. pridávanie nových programov riešia na facebooku štýlom, zapíšeme si Vašu požiadavku, dočkáte sa už čoskoro, jednáme ale nič sa nedeje - v apríli prestala ísť väčšina poľských programov a sľubovali, že sa v máji vrátia, je koniec júla a oni ešte stále jednajú, programy sport1,2 sľubujú od začiatku spustenia služby, na dokumentárne od discovery, ngo, viasatu, ktoré si zakáznici od nich pýtaju reagujú tak, že jednajú, že si to zapíšu a tak dookola, keď tak niečo pridajú tak ako naposledy nejaký regionálny kanál, alebo maďarské, ktorým nikto nerozumie, ale majú ich zadarmo tak ich pridajú, o tecnických výpadkoch ani nehovoriac, neriešené výpadky, zvuk, ktorý nejde rovnako s obrazom a pod. Pripoja Vám iba jedno zariadenie a za ďaľšie si musíte priplatiť 3 €, u iných služieb máte normálne v cene 3-4 prístupy. A keď toto napíšete na ich facebook, miesto odpovede Váš príspevok radšej vymažu. Ale konkurencie majú dosť tak som im dal zbohom a nikdy viac !!!

  • 20. 7. 2018 1:18

    bez přezdívky

    Pan reditel by se mel spise zamerit, aby sluzba konecne fungovala. Neustale nesynchronni obraz a zvuk, nefunkcni stahovani poradu ci caste vypadky (vcera celou noc), ktere nikdo neresi. Cela FB stranka sluzby je plna stiznosti a nekonecnych omluv a slibu pridavani novych stanic, ktere nejsou permanentne naplnovany. Divim se, ze si tato spolecnost vubec dovoli vybirat penize za sluzbu v beta (ale spis alfa) verzi!

  • 19. 7. 2018 10:47

    pan Kulel (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Moc se mi líbí, jak pečlivě se vyhnuli uvedení jakéhokoli absolutního čísla a všechno mají jen relativně v procentech. Pročpak asi? :)

  • 19. 7. 2018 7:52

    Niemand (neregistrovaný) ---.113.245.218.static.b2b.upcbusiness.cz

    31% využilo odložené sledování? To určitě ty potvory přeskakovaly reklamu a teď kvůli tomu má spousta *žroutů many problémy s insomnií.

    * - odvozeno od spojení slov "mana" a "žrát" s podezřením na podobnou etymologií jako má třeba lidový výraz "kostižer"