Hlavní navigace

Tuty hlásí úspěšný začátek roku, sledovaností předběhla i Disney nebo Nick jr.

30. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Loni spuštěná dětská televize Tuty ohlásila splnění jednoho ze svých cílů, když její podíl na sledovanosti v cílové skupině čtyři až čtrnáct let překročil půl procenta.

Dětská televizní stanice Tuty splnila ve druhém týdnu letošního roku cíl deklarovaný při svém startu televize loni v červnu, a to půlprocentní podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků od čtyř do čtrnácti let. Poprvé se nám tak povedlo porazit takové stálice, jako jsou kanály Disney Channel nebo Nick jr, upozorňuje obchodní ředitel Tuty Pavel Bouček.

tip do článku - nástroje v mkt - konkrétní témata

Podle Boučka také Tuty na přelomu roku vyhodnotila veškeré zkušenosti z roku 2017 a od ledna zahájila optimalizaci programové skladby. Počínaje březnem přineseme i novinky ve své vlastní tvorbě, kde vlajkovou lodí i nadále zůstane lifestylový pořad VIP U s Filipem Kynychem. Akvizice animovaných seriálů zůstanou v původním rozsahu, dodává Bouček.

Optimalizací je podle něj míněno efektivnější řazení jednotlivých pořadů do vysílacích časů s ohledem na cílové podskupiny a také účinnější nasazení repríz. Vlastní tvorba pro teenagery prochází dramaturgickými zásahy, ale bude nadále nedílnou součástí vysílání TUTY. Do budoucna plánujeme i otevřít se externím produkcím televizních pořadů, plánuje Bouček. Hlavním pilířem stanice zůstává knihovna čtyřiceti seriálových titulů zahrnující především americké, japonské a italské animované seriály.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.