Pokládat statistickou chybu za úspěch tomu říkám P.R., zvlaště u Disney, když se dívám na graf mi to přijde úsměvné. Spíše je zajímavé sledovat tuto TV v porovnání s CS mini, která běží jen část dne s náplní, kterou bych ani nekomentoval, a navíc není v terestrickém vysílání. Takže celkově to beru jako nula, nula, nic.. Jako "boom" byl uvažoval informaci, že tato TV dohání ČT :D, ale že jsou +/- na úrovni CS mini... takže celkově žádná sláva a to vysílají všemi dostupnými prostředky a zdarma. Výsledek vnímám tak, že TUTY se ne a ne u publika chytnout, bída s nouzí, i když z mého pohledu potenciál na zlepšení tam stále je. Prosadit se na tomto diváckém trhu není určitě tak snadné.
Ehm, počkal bych ještě nějakou chvíli.
Totiž - v prosinci 2017 řada lidí (asi ne úplně zanedbatelná) kupovala svým blízkým k Vánocům nový mobil. A k tomu dostali kupón na vyzkoušení Tuty TV.
Takže jasně - řada lidí to vyzkoušela, zadarmo - proč ne. A až akce vyprší, pak se teprve uvidí.
Otázkou je, jestli se lidi dívali jen ze zvědavosti, nebo jestli by vydrželi i nadále (pokud to bylo i nadále zdarma).
Anebo jinak:
Rozdejme lidem kupóny na měsíc zdarma, aby mohli sledovat zmíněné 3 TV stanice a pak můžeme dělat (skoro) relevantní závěry.