Odborná konference DIGImedia 2009

  • Asociace českých reklamních agentur (AČRA) pořádá ve středu 24. června 2009 čtvrtý ročník odborné konference o digitalizaci, médiích a komunikaci DIGImedia 2009. Akce proběhne v kongresovém sále České televize na Kavčích horách a prostřednictvím přímého přenosu na zpravodajském kanále ČT 24 a on line zpravodajství serveru DigiZone.cz ji budete moci sledovat i vy.

Sdílet

Kavčí hory


Kdy: ve středu 24. června 2009

Kde: Kongresový sál České televize, Praha – Kavčí hory


Moderuje: Martin Veselovský

Podtitul konference: „Digitální vysílání po roce: plány vs. realita“

Cílem čtvrtého ročníku konference DIGImedia je přispět k výměně odborných informací a v mediálních výstupech informovat o aktuální situaci s procesem digitalizace odbornou i laickou veřejnost a televizní diváky. Část konference bude živě přenášet zpravodajský kanál ČT 24, on line zpravodajství z celé konference se v průběhu dne objeví na serveru DigiZone.cz. Exkluzivní zpravodajství přinese i mediální partner, týdeník Strategie.

DIGImedia 2009 logo velké

Záštitu nad konferencí převzal ministr vnitra České republiky Martin Pecina

Program konference

Časový harmonogram
8:15 Registrace
8:55 Oficiální zahájení konference
9:00 I. BLOK: Digitální vysílání po roce: plány vs. realita
Praha: 55 dní po SWITCH OFF aneb takoví jsme byli…
Ohlédnutí a hodnocení ČTÚ, technických ředitelů TV stanic
Průběh digitalizace v ČR pohledem ČTÚ
Digitální realita roku 2009 a role ČT
Kam se ztrácejí TV diváci?
Infokampaň NKS – může zvládnout vše?
Digitalizace není cílem, ale prostředkem ke kvalitnějším technologiím
Panelisté: Jaroslava Nováková / ČTÚ, Ivo Ferkl / TV Nova, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Oberfalzer / Stálá komise pro sdělovací prostředky Senátu Parlamentu, Vítězslav Jandák / Stálá komise pro sdělovací prostředky PS PČR, Patrik Slavík / TV Prima, Jan Tuček / STEM/MARK
10:15 Přestávka
10:20 II. BLOK: Turbulence na televizním trhu – ticho před bouří?
Velká Británie: Zkušenosti s interaktivní TV na evropském trhu
Interaktivní služby
Stačí reklamní výdaje plně pokrýt byznys plány nových digitálních TV?
Interaktivní služby
Stačí reklamní výdaje plně pokrýt byznys plány nových digitálních TV?
Jaká je reflexe zadavatelů na současnou situaci?
Proměny výzkumu sledovanosti v souvislosti s digitalizací a změna „systému pravd“
Panelisté: Lara Lerville / Farncombe Consulting Group, Jan Řehák / TV NOVA, Marek Singer / TV PRIMA, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Balvín / ADT + TV ÓČKO, Martin Mrnka / TV Z1, Michal Kratochvíl / TV Barrandov, David Bártík / Media Master, Štěpán Wolde / Media One, Josef Wagenknecht / Médea
11:45 Přestávka
12:00 III. BLOK: Čím hůře, tím lépe? Souboj platforem – kdo z koho?
DVB-T: ekonomické aspekty působení a konkurenční prostředí v multiplexech
Technické řešení pro všechny platformy
DVB-C: interaktivita, must-carry, mediální trhy v sítích
Satelit: více programů ve vyšší kvalitě
DVB-S: technologicky ideální platforma pro vysokou kvalitu? Hybridní platformy
Mobilní TV: kdo se prosadí: DVB-H nebo DVB-T nebo?
Velká Británie: Trendy v technologiích digitální TV a konvergence k internetu
Jak nové technologie ovlivní průběh digitalizace?
Perspektivy digitálního rozhlasu v ČR
Panelisté: Jaromír Glisník / SKY LINK, Martin Kubacki / ASTRA, Barry Flynn / Farncombe Consulting Group, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Vykydal / České Radiokomunikace, Ondřej Lukáč / Samsung ZRT., Petr Kacafírek / UPC ČR, Michal Němec / T-Mobile CZ
14:00 Ukončení konference

Účastnický poplatek: 7 500 Kč + DPH

Zahraniční hosté

Barry Flynn

Principal Consultant / Hlavní konzultant, Farncombe Technology Ltd

Barry Flynn

Barry Flynn je vedoucím konzultantem v britské společnosti Farncombe Technology. Původním povoláním novinář působil v několika TV společnostech (ITN, Diverse Production a Granada Television) v oblasti produkce, řízení a systémových operací. Posléze se stal analytikem a konzultantem v oblasti digitální TV. Ve společnosti Informed Sources International pracoval v letech 1995 – 2000 s klienty jako jsou BBC, BT Broadcast Services, Canal+, Comcast, Discovery Networks, Disney, DMGT, Ericsson, Eutelsat, Microsoft, NetHold, NTL, Olswang, Pathé, Reuters, Solomon Bros, Thorn UK, United Business Entertainment a Warner. Poté působil jako samostatný konzultant pro mediální společnosti na výzkumech v TV, mobilních a on-line sektorech. Šlo o projekty podpořené firmami BT, Microsoft MSN UK, Virgin Group, J Walter Thompson a Ofcom. V roce 2007 nastoupil Flynn k Farncombe a pracoval na projektech jako strategie digitální migrace nebo strategie vstupu na trh společností spotřební elektroniky.






Lara Lerville

Director Sales and Business Development / ředitelka prodeje a obchodu, Farncombe Consulting Group

Lara Lerville

Nová posila Farncombe Consulting Group přišla do společnosti po desetiletém působení ve Visiware, francouzské společnosti podnikající v oboru TV interaktivních her. Visiware je dnes považován za světově nejrozšířenějšího providera her na TV platformách – vyvinula a provozuje je na vice než 40 kabelových a satelitních televizí po celém světě. Lara má zkušenosti ze zavádění cross-platforem prostřednictvím internetu, telefonu a TV, prodeje iTV služeb televizním operátorům, poskytovatelům obsahu a služeb jakož i vývoje a dodání interaktivních programů nově vznikajícím televizím. Pochází z USA, posledních 13 let žila v Paříži.
















Událost DIGImedia 2007 logo

Minulý ročník konference DIGImedia 2008

Zajímá vás, jak vypadal loňský třetí ročník odborné konference DIGImedia 2008? Přečtěte si on line zpravodajství serveru DigiZone.cz (a prohlédněte fotogalerii) a stáhněte prezentace jednotlivých hostů. Dopolední bloky kompletně přenášel zpravodajský kanál ČT 24, a stejně jako loni, i letos tento program nabídne monotematické diskuse věnované digitalizaci televizního vysílání.

Bližší informace a přihlášky:

AČRA logo

AČRA M.K., Holušická 3, 148 01 Praha 4, tel.: 272 661 061, web: www.acra-mk.cz, e-mail: acra@acra-mk.cz

Projektová manažerka konference:

Mirka Padevětová, tel.: 602 346 840 , e-mail: mirka.pa9@tis­cali.cz

Generální partneři

Skylink
Logo Astra





Hlavní partner

Česká televize logo velké






Hlavní mediální partneři



Strategie - logo - nové
z1
Logo DigiZone



Partneři

Loga - digimedia

Mediální partneři


sdelovaci technika
Marketing Magazine
E15





Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).