Kdy: ve středu 24. června 2009
Kde: Kongresový sál České televize, Praha – Kavčí hory
Moderuje: Martin Veselovský
Podtitul konference: „Digitální vysílání po roce: plány vs. realita“
Cílem čtvrtého ročníku konference DIGImedia je přispět k výměně odborných informací a v mediálních výstupech informovat o aktuální situaci s procesem digitalizace odbornou i laickou veřejnost a televizní diváky. Část konference bude živě přenášet zpravodajský kanál ČT 24, on line zpravodajství z celé konference se v průběhu dne objeví na serveru DigiZone.cz. Exkluzivní zpravodajství přinese i mediální partner, týdeník Strategie.
Záštitu nad konferencí převzal ministr vnitra České republiky Martin Pecina
Program konference
8:15 | Registrace |
8:55 | Oficiální zahájení konference |
9:00 | I. BLOK: Digitální vysílání po roce: plány vs. realita |
Praha: 55 dní po SWITCH OFF aneb takoví jsme byli… | |
Ohlédnutí a hodnocení ČTÚ, technických ředitelů TV stanic | |
Průběh digitalizace v ČR pohledem ČTÚ | |
Digitální realita roku 2009 a role ČT | |
Kam se ztrácejí TV diváci? | |
Infokampaň NKS – může zvládnout vše? | |
Digitalizace není cílem, ale prostředkem ke kvalitnějším technologiím | |
Panelisté: Jaroslava Nováková / ČTÚ, Ivo Ferkl / TV Nova, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Oberfalzer / Stálá komise pro sdělovací prostředky Senátu Parlamentu, Vítězslav Jandák / Stálá komise pro sdělovací prostředky PS PČR, Patrik Slavík / TV Prima, Jan Tuček / STEM/MARK | |
10:15 | Přestávka |
10:20 | II. BLOK: Turbulence na televizním trhu – ticho před bouří? |
Velká Británie: Zkušenosti s interaktivní TV na evropském trhu | |
Interaktivní služby | |
Stačí reklamní výdaje plně pokrýt byznys plány nových digitálních TV? | |
Interaktivní služby | |
Stačí reklamní výdaje plně pokrýt byznys plány nových digitálních TV? | |
Jaká je reflexe zadavatelů na současnou situaci? | |
Proměny výzkumu sledovanosti v souvislosti s digitalizací a změna „systému pravd“ | |
Panelisté: Lara Lerville / Farncombe Consulting Group, Jan Řehák / TV NOVA, Marek Singer / TV PRIMA, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Balvín / ADT + TV ÓČKO, Martin Mrnka / TV Z1, Michal Kratochvíl / TV Barrandov, David Bártík / Media Master, Štěpán Wolde / Media One, Josef Wagenknecht / Médea | |
11:45 | Přestávka |
12:00 | III. BLOK: Čím hůře, tím lépe? Souboj platforem – kdo z koho? |
DVB-T: ekonomické aspekty působení a konkurenční prostředí v multiplexech | |
Technické řešení pro všechny platformy | |
DVB-C: interaktivita, must-carry, mediální trhy v sítích | |
Satelit: více programů ve vyšší kvalitě | |
DVB-S: technologicky ideální platforma pro vysokou kvalitu? Hybridní platformy | |
Mobilní TV: kdo se prosadí: DVB-H nebo DVB-T nebo? | |
Velká Británie: Trendy v technologiích digitální TV a konvergence k internetu | |
Jak nové technologie ovlivní průběh digitalizace? | |
Perspektivy digitálního rozhlasu v ČR | |
Panelisté: Jaromír Glisník / SKY LINK, Martin Kubacki / ASTRA, Barry Flynn / Farncombe Consulting Group, Pavel Hanuš / Projekt digitalizace ČT, Jiří Vykydal / České Radiokomunikace, Ondřej Lukáč / Samsung ZRT., Petr Kacafírek / UPC ČR, Michal Němec / T-Mobile CZ | |
14:00 | Ukončení konference |
Účastnický poplatek: 7 500 Kč + DPH
Zahraniční hosté
Barry Flynn
Principal Consultant / Hlavní konzultant, Farncombe Technology Ltd
Barry Flynn je vedoucím konzultantem v britské společnosti Farncombe Technology. Původním povoláním novinář působil v několika TV společnostech (ITN, Diverse Production a Granada Television) v oblasti produkce, řízení a systémových operací. Posléze se stal analytikem a konzultantem v oblasti digitální TV. Ve společnosti Informed Sources International pracoval v letech 1995 – 2000 s klienty jako jsou BBC, BT Broadcast Services, Canal+, Comcast, Discovery Networks, Disney, DMGT, Ericsson, Eutelsat, Microsoft, NetHold, NTL, Olswang, Pathé, Reuters, Solomon Bros, Thorn UK, United Business Entertainment a Warner. Poté působil jako samostatný konzultant pro mediální společnosti na výzkumech v TV, mobilních a on-line sektorech. Šlo o projekty podpořené firmami BT, Microsoft MSN UK, Virgin Group, J Walter Thompson a Ofcom. V roce 2007 nastoupil Flynn k Farncombe a pracoval na projektech jako strategie digitální migrace nebo strategie vstupu na trh společností spotřební elektroniky.
Lara Lerville
Director Sales and Business Development / ředitelka prodeje a obchodu, Farncombe Consulting Group
Nová posila Farncombe Consulting Group přišla do společnosti po desetiletém působení ve Visiware, francouzské společnosti podnikající v oboru TV interaktivních her. Visiware je dnes považován za světově nejrozšířenějšího providera her na TV platformách – vyvinula a provozuje je na vice než 40 kabelových a satelitních televizí po celém světě. Lara má zkušenosti ze zavádění cross-platforem prostřednictvím internetu, telefonu a TV, prodeje iTV služeb televizním operátorům, poskytovatelům obsahu a služeb jakož i vývoje a dodání interaktivních programů nově vznikajícím televizím. Pochází z USA, posledních 13 let žila v Paříži.
Minulý ročník konference DIGImedia 2008
Zajímá vás, jak vypadal loňský třetí ročník odborné konference DIGImedia 2008? Přečtěte si on line zpravodajství serveru DigiZone.cz (a prohlédněte fotogalerii) a stáhněte prezentace jednotlivých hostů. Dopolední bloky kompletně přenášel zpravodajský kanál ČT 24, a stejně jako loni, i letos tento program nabídne monotematické diskuse věnované digitalizaci televizního vysílání.Bližší informace a přihlášky:
AČRA M.K., Holušická 3, 148 01 Praha 4, tel.: 272 661 061, web: www.acra-mk.cz, e-mail: acra@acra-mk.cz
Projektová manažerka konference:
Mirka Padevětová, tel.: 602 346 840 , e-mail: mirka.pa9@tiscali.cz