Hlavní navigace

Strategie českých e-shopů a těch druhých

23. 11. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jaké strategie vyvíjejí přední hráči českého e-obchodu? Anna Rumianová z Electro Worldu na konferenci Czech Internet Forum 2006 připomněla, že prodejce elektroniky otevřel i e-shop a nyní hodlá podporovat oba obchodní kanály. Jiný názor zastávaly ryzí internetové prodejny Mall.cz a Kasa.cz, které se drží svého online prostředí.

Jaké strategie vyvíjejí přední hráči českého e-obchodu? Anna Rumianová z Electro Worldu na konferenci Czech Internet Forum 2006 připomněla, že prodejce elektroniky otevřel i e-shop a nyní hodlá podporovat oba obchodní kanály. Jiný názor zastávaly ryzí internetové prodejny Mall.cz a Kasa.cz, které se drží svého online prostředí.

Knižní obchod Kanzelsberger vlastní e-shop zatím nemá, ale hodlá to v budoucnu napravit.

Panelisté se dotkli také problematiky úplného úvadění práv nakupujícího, které pravidelně zkoumá Sdružení na ochranu spotřebitelů. Luxusní možnosti vrátit zboží do 14 bez udání důvodu prý uživatelé příliš nevyužívají.

Na konferenci se sešli Michal Pobežal (Mall.cz), Martin Kasa (Eurocomm Group), Anna Rumianová (Electro World), Jan Kanzelsberger ml. (Kanzelsberger).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor vede MEDOBOS s.r.o., je Copywriter.cz a dělá weby pro Benešov i Říčany.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).