Nejpoužívanější weby v USA: kdo nejvíce roste a kdo klesá?

Tradiční žebříček Compete.com za září 2013 na prvních deseti příčkách moc překvapení nenabízí. Zajímavější ale může být pohled na meziroční změny.

V první desítce nejpoužívanějších webů v USA najdete tradičně na prvním místě Google (174 milionů unikátních návštěvníků). Následuje těsně Yahoo (168 milionů), Facebook (165 milionů), YouTube (164 milionů) a Bing (161,5 milionu). Další místa už jsou s větším odstupem – Amazon (128 milionů), MSN (91 milionů), Wikipedia (90 milionů), Live.com (89 milionů) a eBay (83 milionů).

O něco zajímavější je podívat se na weby, které meziročně nejvíce získaly či ztratily. Největším skokanem je www.crackle.com (1038% růst, 28 milionů návštěvníků) – tradičně můžeme dodat, že stále žijeme ve špatné části světa, protože obsah tohoto webu nám není přístupný (We're sorry, this content is not available for your region). Více než 100% růst najdete ještě u www.cbs.comwww.myspace.com (kde je růst překvapením, byť 41 milionů proti stovkám milionů z minulosti je chabou náhradou), www.instagram.com (25 milionů návštěvníků webu) a www.webcrawler.com (což je zjevně jakýsi vyhledávač spojující vyhledávání z ostatních vyhledávačů).

Mezi skokany ještě najdete například ještě www.avg.com (63% růst), www.bizrate.com (což by mohlo být něco na způsob české Heuréky) a www.outbrain.com (online služba doporučující obsah, články a videa s umístěním pro vámi provozované weby).

Meziročně nejvíce ztratilo www.adobe.com (42% pokles, 32 milionů návštěvníků), což je docela zajímavé – Adobe se s novým Adobe.com usilovně snaží změnit v poskytovatele cloudových a webově aplikačních služeb. Na druhém místě je www.ehow.com (28 % dolů, 41 milionů návštvníků), což by mohlo mít jeden podstatný důvod: změny v SEO algoritmech Googlu (podobné je to s 25% poklesem u www.answers.com).

MIF16

Zajímavé je, že mezi těmi, kdo ztratili, najdete i www.twitter.com (18% pokles, 34 milionů uživatelů), ale tady je potřeba si uvědomit, že používání Twitteru se stále více a více přesouvá do mobilních telefonů a tabletů. A významnou roli stále hrají desktopové aplikace.

Zdroj: September’s Top 50 Sites: Apple, Crackle, & MySpace

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 10. 2013 9:59

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »