Hlavní navigace

Nejpoužívanější weby v USA: kdo nejvíce roste a kdo klesá?

Daniel Dočekal 21. 10. 2013

Tradiční žebříček Compete.com za září 2013 na prvních deseti příčkách moc překvapení nenabízí. Zajímavější ale může být pohled na meziroční změny.

V první desítce nejpoužívanějších webů v USA najdete tradičně na prvním místě Google (174 milionů unikátních návštěvníků). Následuje těsně Yahoo (168 milionů), Facebook (165 milionů), YouTube (164 milionů) a Bing (161,5 milionu). Další místa už jsou s větším odstupem – Amazon (128 milionů), MSN (91 milionů), Wikipedia (90 milionů), Live.com (89 milionů) a eBay (83 milionů).

O něco zajímavější je podívat se na weby, které meziročně nejvíce získaly či ztratily. Největším skokanem je www.crackle.com (1038% růst, 28 milionů návštěvníků) – tradičně můžeme dodat, že stále žijeme ve špatné části světa, protože obsah tohoto webu nám není přístupný (We're sorry, this content is not available for your region). Více než 100% růst najdete ještě u www.cbs.comwww.myspace.com (kde je růst překvapením, byť 41 milionů proti stovkám milionů z minulosti je chabou náhradou), www.instagram.com (25 milionů návštěvníků webu) a www.webcrawler.com (což je zjevně jakýsi vyhledávač spojující vyhledávání z ostatních vyhledávačů).

Mezi skokany ještě najdete například ještě www.avg.com (63% růst), www.bizrate.com (což by mohlo být něco na způsob české Heuréky) a www.outbrain.com (online služba doporučující obsah, články a videa s umístěním pro vámi provozované weby).

Meziročně nejvíce ztratilo www.adobe.com (42% pokles, 32 milionů návštěvníků), což je docela zajímavé – Adobe se s novým Adobe.com usilovně snaží změnit v poskytovatele cloudových a webově aplikačních služeb. Na druhém místě je www.ehow.com (28 % dolů, 41 milionů návštvníků), což by mohlo mít jeden podstatný důvod: změny v SEO algoritmech Googlu (podobné je to s 25% poklesem u www.answers.com).

CIF16

Zajímavé je, že mezi těmi, kdo ztratili, najdete i www.twitter.com (18% pokles, 34 milionů uživatelů), ale tady je potřeba si uvědomit, že používání Twitteru se stále více a více přesouvá do mobilních telefonů a tabletů. A významnou roli stále hrají desktopové aplikace.

Zdroj: September’s Top 50 Sites: Apple, Crackle, & MySpace

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Lupa.cz: Kde leží hardwarový pupek světa?

Kde leží hardwarový pupek světa?

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Nemá dluhy? Zjistíte to na poště

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje