Články s nálepkou SEO

Odkud přicházejí zákazníci do e-shopů? Vyhledávání pořád vede

Ať chceme, nebo ne, vyhledávání je stále zdrojem skoro poloviny návštěvnosti a ta přímá hraje skoro třetinovou roli. Česká čísla bohužel ve studii nejsou.

Fulltext Seznamu si začal tykat s Twitterem, bere z něj nové adresy

Robot fulltextového vyhledávání Seznamu nově hledá nové URL i v českých tweetech. Co tato novinka znamená pro SEO českých webů?

RIP Fondomat.cz. Místo crowdfundingu tam dnes najdete hlavně porno

Je to pohled do historie českého internetu, ale také trochu na to, jak mohou po čase dopadnout kdysi známé a používané domény.

Proč, kdy a jak dělat SEO analýzu konkurence

Jak vytipovat online konkurenty či najít nevyužité příležitosti v rámci výsledků neplaceného vyhledávání?

Pozor na zneužití ověření pro Google Search Console

Google Search Console (původní Google Webmaster Tools) je zdrojem hodně užitečných informací, na které může mít zálusk i někdo cizí.

Seznam.cz: přechod na HTTPS zhoršuje SEO, ale náprava je na cestě

Pokud převedete svůj web na bezpečnější HTTPS, můžete se na Seznamu setkat s horším rankingem a pomalejším indexováním. Prý už ale jen do konce léta.

Google chce znevýhodnit obsah schovaný za předřazené stránky

Interstitials jsou předřazené stránky obtěžující před vstupem k reálnému obsahu. V případě Forbes.com je také dobře využili hackeři.

Jak strašidelný Mobilegeddon od Googlu dopadl na české weby?

Google vyvolal v lidech představu, že https i mobilní weby zásadně změní jejich pozice ve vyhledávání k lepšímu. To se nestalo a nestane.

Seznam.cz nasadil Jalapeňo, úpravu vyhledávání proti webovému spamu

Penalizace webspamu a zvýhodňování původního autorského obsahu. To jsou hlavní cíle aktualizace vyhledávacího algoritmu Seznamu.

Google a optimalizace webu „na pravdu“: dostane SEO sourozence?

Dočkáme se nové profese „optimalizátorů pravdy“ a celého rozsáhlého trhu, na němž se uchytí řada konzultantů a speciálních technik?

Nejhledanější slovo na Googlu je Google. O něčem to svědčí

Pokud se obyčejný uživatel Seznamu chce dostat na Google či Facebook, tak to taky nakonec napíše právě do vyhledávacího políčka.

Velká změna: Google upřednostní ve vyhledávání weby připravené na mobily

Dalo se to čekat, v SEO bude nyní hlavní roli hrát zaklínadlo jménem „je váš web mobilní?“. Což je, popravdě, hodně dobře. Pro uživatele.

Ztrácí Google dech? Penguin 3 na webech razantní změny nezpůsobil

Dění kolem říjnové změny vyhledávacího algoritmu Googlu vzbuzuje otázku: že by na tom antispamové oddělení Google nebylo kvůli odchodu Matta Cuttse příliš dobře?

Třetí Penguin je tu, Google vypustil další aktualizaci svého algoritmu

Začátkem října avizovaná změna algoritmu Googlu dorazila v pátek, firma už ji oficiálně potvrdila. Na světě už jsou první reakce SEO analytiků.

Jak na Seznam? Pozice ve vyhledávání ovlivníte hrubou silou

Oproti Googlu je fulltext na Seznam.cz stále ovlivnitelný hrubou silou. Pomáhají tedy přeoptimalizované texty a masivní linkbuilding. Známý stav prokazuje i tato studie.

Lukáš Pítra: Ošklivá hlava dvojího SEO

Jedno SEO pro Google a druhé SEO pro Seznam – je to realita, nesmysl, či blízká budoucnost?

Seznam.cz se probudil a jeho aktualizace hýbe pozicemi

Seznam.cz změnil algoritmus svého fulltextu a česká SEO komunita má o čem debatovat. Co se tedy změnilo a jak se s aktualizací vyrovnat?

SEO a PR by měly jít ruku v ruce. Proč tomu firmy stále nerozumí?

Pokud spolu PR a SEO oddělení ve firmě nespolupracují, hrozí, že její komunikace nebude konzistentní. Realita u většiny firem v ČR je v tomto ohledu ale tristní.

Čtvrtá Panda dopadla na české weby. Jak funguje kladivo na obsahové farmy?

Google překvapivě přišel s updatem Panda 4.0. Jeho smyslem je boj s nekvalitním a neunikátním obsahem na internetu. Kdo na aktualizaci doplatil a komu prospěla?

Google udeřil na Backlinks.com, síť pro budování zpětných odkazů

Prodávat a kupovat zpětné odkazy se prostě (občas) nevyplácí a pátek třináctého dopadl na Backlinks.com.

David Špinar (H1.cz): Staré SEO je mrtvé, naši klienti musí zpátky do trenek

Co zabírá dnes, nebude zabírat za půl roku, jelikož už víme, že co zabíralo před půlrokem, nezabírá dnes, řekl v listopadovém NetClubu spoluzakladatel a ředitel agentury H1.cz.

SEOmaty, seo testery a analyzátory byly, jsou a budou zlo

Možná jste je potkali: analýzátory webových stránek, které vám řeknou, jak špatně na tom jste v SEO a doporučí řešení. Jenže to má obvykle háček.

Seznam.cz se vypravil tam, kam se Google neodvážil

Změna podoby výsledků vyhledávání je logickým krokem vzhledem k tomu, jaké redesigny nyní Seznam.cz spouští: responsivní, zjednodušené a minimalistické. Co se mění z pohledu SEO?

Můžete zažalovat SEO agenturu za špatné výsledky?

Zajímavá otázka, která by občas měla být položena i v Česku. V USA se objevila první větší žaloba na SEO agenturu.

Infografika: 10 kroků k SEO úspěchům aneb jak zvládnout vyhledávače a získat více návštěvníků

Desatera jsou oblíbeným tématem infografik, a nejinak je tomu u čerstvého přírůstku – téma je SEO, optimalizace pro vyhledávače

Sociální signály v SEO: Jak Seznam a Google indexují sociální sítě?

Dokáží vyhledávače zaindexovat i stránky, na které vedou odkazy výhradně ze sociálních sítí? SEO expert Pavel Ungr se pokusil zjistit to jednoduchým experimentem.

Aktualizace Google Penguin 2.0: co dělat, když vás zasáhne „tučňák“

Minulý týden Pavel Ungr z H1.cz ve svém textu popsal, jak aktualizace algoritmu Googlu mění SEO. Dnes se podíváme, jaké jsou nejčastější důvody zásahu Penguina proti webům.

Aktualizace Google Penguin 2.0: boj se SEO spamery přitvrzuje

Webtržnické SEO už nefunguje a fungovat nebude. Tedy, alespoň na Google ne, píše SEO konzultant agentury H1.cz Pavel Ungr. Jak aktualizace algoritmu Googlu změní online marketing?

Marek Prokop: 90 procent těch, co nabízejí SEO služby, je dělá špatně

Pokud chcete být první v Googlu, dejte si reklamu do televize. Marek Prokop v únorovém NetClubu mluvil nejen o SEO, ale i o copywritingu nebo o zpoždění Seznamu za Googlem.

Marek Prokop v NetClubu: Černé SEO je fantasmagorie

Tzv. černé (black hat) SEO ve výsledku nedává smysl, je příliš nespolehlivé a drahé, řekl na únorovém NetClubu podnikatel a konzultant Marek Prokop.