
Americký výrobce prémiového hardwaru, společnost Apple, oznámil rozšíření svého programu na podporu nezávislých opraven telefonů také na území Evropy.
Firma loni v reakci na dlouhodobou kritiku poprvé ve své historii představila program na podporu neautorizovaného servisu svých mobilních zařízení. V jeho rámci začala dodávat opravnám kompletní podporu – od oficiálních náhradních dílů až po oficiální pomůcky, diagnostické nástroje a technickou dokumentaci.
Opravny také přestaly být limitovány předepsaným počtem odebraných kusů náhradních dílů a dalšími restrikcemi a nakupují za stejné ceny, jako autorizovaný servis. Program ale bohužel platil pouze pro území USA.
Apple nyní oznámil, že se tento program rozšíří také na Kanadu a Evropu. „Jsme velmi rádi za rozšíření svého programu pro nezávislé opravny na více míst ve Spojených státech a na podniky v Evropě a Kanadě,“ cituje firma provozního ředitele Applu Jeffa Williamse. „Pokud zákazník potřebuje opravu, chceme, aby měl na výběr z možností, které nejen odpovídají jeho potřebám, ale také zaručují bezpečnost a kvalitu,“ uvádí dále Williams.
Stejně jako v původním programu se bude i rozšířený program vztahovat pouze na zařízení, kterým již skončila záruka.