ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu

21. 3. 2018

Sdílet

ČT - video - přehrávač

Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety.


Autor: ATO/Nielsen Admosphere

Rozpočteno na všechny obyvatele České republiky byla v únoru 2018 změřena sledovanost pořadů v objemu 67 minut na osobu. Ze 62 procent šlo o sledovanost odloženou (archivy pořadů) a z 38 procent o živou.

Živě se na internetu sleduje nejvíce sport a zpravodajství. Nejsledovanějším živým přenosem bylo hokejové olympijské semifinále Česko–Rusko, které přes internet sledovalo v průměru 164 tisíc diváků. U odložené internetové sledovanosti vedou stejné žánry jako u odložené sledovanosti na televizorech: seriály, reality show a zábavné pořady. 

Nejsledovanějšími pořady z nabídky České televize byly seriály Vzteklina a Dabing Street, na Nově reality show Robinsonův ostrov II a seriál Ulice a na Primě seriály Ohnivý kuře a Modrý kód, na TV Barrandov Týden s prezidentem a Kauzy Jaromíra Soukupa.  

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).