Chystaná zpravodajská televize CNN Prima News představila další část své marketingové kampaně. „Multikanálová kampaň současnou fází nekončí, a i v dalších týdnech bude dál nabírat na intenzitě,“ uvedl PR koordinátor Matěj Štýs.
Přesný termín startu CNN Prima News dosud oznámen nebyl, pouze se objevují náznaky, že by se tak mělo stát v průběhu dubna.
Kampaň připomíná významné světové události, které se objevily ve zpravodajství CNN. Jde například o výbuch v jaderné elektrárně Černobyl, pád Berlínské zdi, teroristické útoky 11. září 2001 nebo havárii raketoplánu Challenger. Připomíná také české momenty, třeba sametovou revoluci, povodně nebo výhru českých hokejistů v Naganu.
„A podobně bude kanál CNN Prima News již brzy provázet diváky sedm dní v týdnu významnými událostmi doma i ve světě,“ říká ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Kreativní koncept kampaně „Kde jste byli, když…“ vytvořila agentura Espresoo. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon. Na postprodukci pracoval tým audiovizuálního studia Department pod vedením Michala Paciny.