Tak už nejenom Zoot, VašeČočky nebo Zásilkovna. Jihovýchodní větry přilákaly i další designový e-commerce projekt, a to Bonami. Podle informací nákupního klubu tam na spuštění čekalo kolem stovky tisíc registrovaných zákazníků.
„Od Rumunska máme podobná očekávání jako od Slovenska. Tam jsme začínali se 40 tisíci předregistrovanými zákazníky. I když místní internetový trh není tolik rozvinutý, má ohromný potenciál jak kvůli počtu obyvatel a rychlosti růstu, tak kvůli tomu, že si místní zákazníci potrpí na značkové zboží,” tvrdí šéf firmy David Šiška.
Stejně jako Slovensko a Polsko bude i rumunské Bonami obsluhovat pražský tým a také logistika bude kombinací pražského skladu a lokálních dopravců. „Přestěhovali jsme se v srpnu do téměř pětkrát většího skladu v Jenči u Prahy, k dispozici tak máme 5791 metrů," dodává Šiška s tím, že se tím i zdvojnásobil počet zaměstnanců. Bonami je dnes osmdesátihlavá firma.
Nákupní klub pod křídly Mitonu loni utržil 260 milionů korun a už se dostalo do zisku. Letos má políčeno na půlmiliardový obrat. Pomoci tomu má především zahraničí. Slovensko by se mělo na letošních příjmech podílet přibližně jednou třetinou.